Korzyści z korzystania z gadżetów promocyjnych

Celem firm dużych i małych jest często uznawanie ich marki. Jak możesz wyróżnić swoją markę nie tylko wyróżniającą się konkurencją, ale także pozostać w umyśle klientów, zarówno obecnych jak i potencjalnych?

1. Zwiększone uznanie marki.

Celem firm dużych i małych jest często uznawanie ich  marki. Jak możesz wyróżnić swoją markę nie tylko wyróżniającą się konkurencją, ale także pozostać w umyśle klientów, zarówno obecnych jak i potencjalnych? Jednym ze sposobów jest kreatywność w marketingu. Produkty promocyjne są prostym narzędziem, które może pomóc zwiększyć świadomość marki dla małych firm. Świetnym pomysłem jest użycie taniego gadżetu promocyjnego, który klient może wykorzystać w swoim codziennym życiu. Użyj swojego logo na długopisach, kubkach czy parasolach reklamowych. To tani i prosty sposób, aby zapaść w pamięci klienta.

 

2. Przeprowadzenie strategii na małą skalę przy niskich kosztach.

Z ograniczonym budżetem możesz mieć problem z wyborem tego co przyniesie Ci faktyczne korzyści, a co okaże się pieniędzmi wydanymi w błoto. Produkty promocyjne są świetną inwestycją. Koszty produkcji są znacznie niższe niż przy np. emisji reklamy telewizyjnej. Poza tym zostają z klientem na dużo dłużej. Pamiętaj, że proste i tanie gadżety reklamowe to świetny sposób na zwiększenie lojalności klientów. Gadżety promocyjne, to idealny sposób na indywidualne podziękowanie każdemu klientowi za jego zainteresowanie Twoim biznesem.

 

3. Alternatywna wizytówka.

Choć wizytówki będą zawsze niezwykle cenną pozycją biznesową, produkty promocyjne to zabawna, twórcza metoda prezentacji informacji kontaktowych. Zamiast pozostawić potencjalnemu klientowi wizytówkę, możesz na przykład rozważyć pozostawienie swojej wizytówki i innego konkretnego, markowego produktu. Jeśli masz firmę komputerową i  naprawiasz komputery, zostaw swoją wizytówkę i np. power banka ze swoimi logo.

 

4. Dotyk

Jeśli chodzi o marketing Twojej firmy, inną rzeczą, o której warto pamiętać, jest powtarzana ekspozycja. Jak można promować własną markę bez potrzeby ciągłego wydawania pieniędzy? Łatwe: zastanów się, jakie rzeczy Twoi klienci będą chcieli zachować. Jeśli masz własne spa, na umieść przypomnienie o wizycie na odwrocie swojej wizytówki, taki “recykling” gadżetu promocyjnego nie tylko zmniejszy Twoje wydatki, ale i przypomni o Twojej firmie danemu klientowi. Jeśli prowadzisz bar, pomyśl o rozdaniu bezpłatnych otwieraczy do butelek z Twoim logo.

 

Jeśli chcesz wesprzeć swoje działania marketingowe, zgłoś się do naszej agencji reklamowej. Specjalizujemy się w produkcji tanich i skutecznych gadżetów reklamowych.

 

http://tddesign.pl

Nowoczesny hotel Mercure Wrocław Centrum położony jest w kulturalnym,
handlowym i komunikacyjnym centrum Wrocławia – w sąsiedztwie największych
atrakcji turystycznych miasta, takich jak Rynek i Ostrów Tumski,
Muzeum Narodowe wraz z Panoramą Racławicką. Hotel oddalony jest 11 km
od międzynarodowego Portu Lotniczego Wrocław im. Mikołaja Kopernika,
a od dworca kolejowego i autobusowego jedynie 1 km. Do dyspozycji gości
hotelowych oddany jest monitorowany parking na ponad 200 miejsc.

Cottonina Hotel & Mineral SPA Resort zajmuje się w organizacją wyjątkowych pobytów integracyjnych i spotkań biznesowych. Komfortowe zaplecze konferencyjne zostało starannie zaprojektowane tak, aby łączyć funkcjonalność ze stylowym wystrojem. Umiejętność dopasowania się do potrzeb Klientów jest kluczem do sukcesu, który posiadają nasi specjaliści. Dzięki nabytemu doświadczeniu sporządzą ofertę na miarę najbardziej wyszukanych potrzeb.

Nowoczesny 3-gwiazdkowy hotel „Arena” został zaprojektowany z myślą o wymagających gościach, którzy cenią wygodne i praktyczne rozwiązania oraz pragną spędzić czas w miłej atmosferze. Klimat pomieszczeń i dogodna lokalizacja hotelu gwarantują doskonałe warunki do wypoczynku, relaksu i pracy. Hotel posiada pełne zaplecze noclegowo- gastronomiczne, centrum konferencyjne oraz ogród z kominkiem