Krótki poradnik wynajmu biura

Znalezienie odpowiedniej siedziby firmy to praktycznie połowa sukcesu w kwestiach początków funkcjonowania firmy. Ciekawostką jest fakt, iż w miarę rosnącego zapotrzebowania na tego rodzaju powierzchnie, każdego roku na rynku nieruchomości pojawia się ponad 600 000 metrów kwadratowych nowych. Duży wybór, ale też coraz większe wymagania rynkowe sprawiają, że podjęcie decyzji o idealnym biurze wcale nie jest takie proste.

Trzeba wiedzieć, że to właśnie biuro jest wizytówką firmy, tym bardziej jeśli przyjmowani są w nim klienci czy potencjalni kontrahenci. To również miejsce, w którym swoje zawodowe obowiązki wykonują zatrudnieni pracownicy i trzeba wziąć po uwagę, że to właśnie w tym obiekcie spędzają większą część dnia. Biuro musi więc bezwzględnie spełniać wszelkie standardy. Jeszcze przed spotkaniem z pośrednikiem najemca powinien ustalić swoje biznesowe cele z tego tytułu, potrzeby i oczekiwania. 


Zaletą wynajmu tego rodzaju powierzchni do pracy jest właśnie fakt, iż można wybrać obiekt idealnie dopasowany do prowadzonej działalności i nie chodzi tutaj tylko o lokalizację, metraż czy warunki lokalowe. Coraz częściej liczy się design, charakter miejsca, nierzadko jego prestiż.

Z punktu widzenia najemcy, wynajmując biuro sporo się oszczędza – zarówno czasu jak i pieniędzy. Budowa prywatnej siedziby zajęłaby pewnie długie miesiące a biuro można wynająć niemalże z dnia na dzień i to na preferencyjnych warunkach, wynegocjowanych przez pośrednika, który patrzy na indywidualne potrzeby przyszłego najemcy. Warto wspomnieć też o inwestycji finansowej, jaką musiałby poczynić przedsiębiorca decydując się na budowę własnego lokalu, wynajmując biuro koszty miesięczne nie są wygórowane. Co ważne, najemca nie ponosi przecież kosztów ani żadnych strat w wyniku powstałych usterek, nie musi dbać o budynek, utrzymywać go w należytym porządku. Ponadto, może wymagać od właściciela nieruchomości konkretnych warunków czy dostosowania powierzchni do wymagań, jakie są stawiane w celu komfortowego prowadzenia biznesu.

Istotne są także wartości dodane, które najemca nabywa wraz z wynajmowanym biurem. Mowa tu między innymi o całodobowej ochronie, monitoringu, ekipie sprzątającej czy miejscach parkingowych dla pracowników. Cieszy też fakt, iż wynajem biur odbywa się zgodnie z prawem a wszelkie warunki przedstawione są na umowie. Daje to możliwość dochodzenia swoich praw i pełne bezpieczeństwo podczas realizacji biznesowych strategii, ale też nakłada na obie strony pewne obowiązki, które należy spełniać.

Zobacz także: http://www.officemap.pl/search/list/?city=lodz

Mamy zaszczyt zaprosić Państwa do odwiedzenia Pałacyku Otrębusy. Jest to idealne miejsce na organizację konferencji, szkoleń, wszelkiego rodzaju spotkań biznesowych jak również przyjęć i bankietów okolicznościowych.
Funkcjonalne wnętrza i sale naszego Pałacyku pozwalają na organizację konferencji do 200 osób.

Pałac Mortęgi to zabytkowy kompleks budynków, położony we wsi Mortęgi na Warmii i Mazurach. Wcześniej budynek służył jako Uniwersytet Ludowy, biuro Rolniczej Spółdzielni Produkcyjnej „Przyszłość” oraz jako przedszkole. W roku 2013 rozpoczęły się prace, aby budynek przekształcić w pierwotny pałac i stworzyć obecne miejsce Pałac Mortęgi Hotel&Spa.

Hotel 500 Tarnowo Podgórne położony jest jedynie 18 km od centrum stolicy Wielkopolski.
Hotel oferuje 170 komfortowych pokoi z bezpłatnym dostępem do Internetu oraz telewizją satelitarną.Z myślą o gościach biznesowych obiekt przygotował 11 klimatyzowanych sal konferencyjnych o wielkości od 35m2 do 350m2. Dzięki temu hotel może pochwalić się jednym z lepiej przygotowanych zapleczy szkoleniowych w obrębie Poznania i okolic. Wszystkie sale konferencyjne mają dostęp do światła dziennego.