Kto otrzyma tytuł Osobowość Roku MICE Poland 2009?

Ruszyła druga edycja konkursu, w którym o wyborze osobowości decydują agencje eventowe, reprezentujący środowisko incentive, konferencyjne, szkoleniowe, przedstawiciele obiektów, wreszcie zleceniodawcy eventów.

Głównym celem konkursu jest wyłonienie osób wyróżniających się profesjonalizmem i skutecznością, które w ostatnim roku wykazały się największą aktywnością i zaangażowaniem w rozwój polskiej branży spotkań. Jego celem jest również wykreowanie pozytywnego wizerunku branży poprzez promowanie nieprzeciętnych osób, działających według zasad fair play. Dodatkowym zadaniem konkursu jest edukacja na temat znaczenia meetingów, wyjazdów typu incentive, eventów oraz ich funkcjonowania w strategiach marketingowych, sprzedażowych, PR-owych, czy zarządzania personelem.


W ramach konkursu zostaną wytypowane Osobowości w trzech kategoriach:
Organizator Roku – organizatorzy eventów, konferencji, wyjazdów integracyjnych;
Zleceniodawca Roku – osoby organizujące eventy w firmach i korporacjach, odpowiedzialne za wybór agencji i podwykonawców;
Menadżer Obiektu Roku właściciele i menadżerowie obiektów, w których organizowane są eventy (czyli hoteli, restauracji, klubów, obiektów konferencyjnych, hal widowiskowych i wystawienniczych).

Wyboru zwycięzców na podstawie pisemnych zgłoszeń dokona Kapituła, powołana z grona autorytetów, ekspertów i praktyków z branży. Ogłoszenie wyników nastąpi podczas gali 11 grudnia w patio Domu Dochodowego Strefy Gourmet.

Regulamin konkursu, formularz zgłoszeniowy oraz wszelkie dodatkowe informacje można uzyskać pisząc adres osobowosc@micepoland.com.pl. Zgłoszenia kandydatów do organizowanego przez redakcję magazynu MICE Poland konkursu można wysyłać do 9 listopada.

Kalendarium najważniejszych terminów
konkursu:
9 listopada – termin przyjmowania zgłoszeń z kandydaturami na osobowość roku.
17 listopada – posiedzenie kapituły, podczas którego nastąpi wyłonienie zwycięzców konkursu.
10 grudnia – konferencja prasowa w restauracji Gar.
11 grudnia – uroczyste ogłoszenie wyników i gala finałowa w patio Domu Dochodowego Strefy Gourmet.

Mediarun.pl jest patronem medialnym konkursu.
Źródło: www.mediarun.pl

Niezależnie od pory roku Karpacz zapewnia idealne warunki do organizacji spotkań biznesowych, szkoleń i aktywności outdoorowych. Lato to czas górskich wędrówek karkonoskimi szlakami, zima – integracja na stoku na dwóch lub jednej desce.

Hotel Scandic Gdańsk znajduje się naprzeciwko dworca kolejowego Gdańsk Główny oraz zaledwie 800 metrów od słynnego Żurawia nad Motławą. Z przystanku autobusowego znajdującego się przed hotelem można w 20 minut dostać się na lotnisko. Ergo Arena położona jest 8 km od hotelu.

Hotel St. Bruno **** to jedyny tej klasy hotel położony na szlaku Wielkich Jezior Mazurskich. We wnętrzach tego czterogwiazdkowego hotelu odnaleźć można atmosferę kurortu okresu międzywojennego XX w., kiedy to Giżycko było modnym i prestiżowym mazurskim kurortem. Hotel pomieści jednocześnie 170 osób, w stylowych, klimatyzowanych apartamentach i pokojach, wyposażonych według najwyższych standardów.