Kupuj od zaufanej osoby

Nie jest łatwo dzisiaj zrobić zakupy. I nie chodzi tylko o wygórowane ceny towarów, ale także o ich nadmiar. Różnorodność artykułów w niemal każdej branży sprawia, że racjonalny wybór staje się coraz trudniejszy – reklamy, kolorowe opakowania, hostessy zachwalające produkty danej firmy.

Nie jest łatwo dzisiaj zrobić zakupy. I nie chodzi tylko o wygórowane ceny towarów, ale także o ich nadmiar. Różnorodność artykułów w niemal każdej branży sprawia, że racjonalny wybór staje się coraz trudniejszy – reklamy, kolorowe opakowania, hostessy zachwalające produkty danej firmy. Można oczywiście spytać ekspedientów, ale i oni dużą część swojej wiedzy czerpią z ulotek informacyjnych producentów. Trudno przecież wymagać od właściciela drogerii praktycznej wiedzy na temat działania rozlicznych odżywek lub kremów, a od sprzedawcy win, aby znał smak wszystkich oferowanych gatunków.

Wielu producentów dostrzegło ten problem. Podjęli oni działania zmierzające do tego by zbliżyć do siebie sprzedawcę i klienta, a informację o produkcie uczynić pełniejszą i bardziej wiarygodną. W ten sposób narodził się marketing wielopoziomowy często określany skrótowo jako sprzedaż MLM (od angielskiego – Multi Level Marketing).

Początkowo w tym systemie sprzedawano prawie wyłącznie kosmetyki, ale asortyment bardzo szybko rozszerzono na suplementy diety, biżuterię i sprzęty gospodarstwa domowego, a ostatnio nawet na odzież. Przyczyn sukcesów jakie odnosi marketing wielopoziomowy jest wiele, ale podstawowa sprowadza się do tego, że między sprzedawcą, a jego klientem zawsze jest jakaś bliższa relacja niż między klientem, a sprzedawcą w tradycyjnym sklepie. Sprzedający otrzymuje wprawdzie za sprzedane artykuły odpowiednie wynagrodzenie, ale z drugiej strony będąc w bliskich kontaktach z kupującym nie będzie próbował sprzedać mu towaru, co do którego sam ma wątpliwości. Kupujący zaś będąc zadowolonym z produktów może stać się ich kolejnym sprzedawcą. Stąd właśnie nazwa tego sposobu dystrybucji – marketing wielopoziomowy.

Producenci wiedząc na jakich delikatnych zasadach sprzedawane są ich towary odpowiednio dbają o ich wysoką jakość. I to jest kolejna zaleta tego systemu, ale nie ostatnia. Odpadają wysokie z reguły marże pośredników i koszty składowania towarów. Drobną wadą jest stosunkowo mały wybór. Sprzedający posiada prawie zawsze towary jednego tylko producenta. Ale jeżeli komuś potrzebny jest wybór większy, to zawsze może udać się po zakupy do tradycyjnego sklepu.

Airport Hotel Okęcie to nowoczesny hotel przy Lotnisku Chopina, oferujący 263 stylowe pokoje i apartamenty, centrum konferencyjne o powierzchni 2200 m² z 17 salami oraz bogatą ofertę gastronomiczną. Goście mogą korzystać z bezpłatnego shuttle busa, szybkiego Wi-Fi, strefy SPA i profesjonalnej obsługi. Eleganckie wnętrza inspirowane stylem lat 30. XX wieku tworzą wyjątkową atmosferę, idealną zarówno dla biznesu, jak i wypoczynku.

Jest to nowoczesny, w pełni klimatyzowany hotel o niepowtarzalnej atmosferze i wystroju wnętrz nawiązującym do stylu lat 30 – tych XX wieku, kiedy to latanie było elitarnym hobby.
W Airport Hotel Okęcie znajdują się 263 komfortowo wyposażone pokoje i apartamenty

Hotel BoniFaCio SPA & Sport położony jest blisko przyrody w malowniczym zakątku Mazowsza, zaledwie godzinę drogi od Warszawy.

Kreatywne centrum eventowe Concordia Design to wyjątkowe miejsce, które jest częścią centrum design i kreatywności. Łączymy wynajem przestrzeni z organizacją wydarzeń o nietypowej formie. Proponujemy takie scenariusze eventów, które nie tylko pozytywnie zaskakują uczestników, ale też wspierają założone cele.