Leżak jako nośnik reklamy – dlaczego to dobre rozwiązanie?

Sukces w biznesie wymaga skutecznych działań reklamowych. Dziś jednak konkurencja w każdej branży jest na tyle duża, że zwykła, standardowa reklama przestaje być skuteczna.

Dlatego firmy poszukują oryginalnych i wyróżniających się form reklamowych. Dobrym przykładem mogą być leżaki reklamowe. Dlaczego to dobry nośnik reklamy?

Jakie są zalety leżaków reklamowych?

Główną zaletą leżaków jest z pewnością to, że są to produkty niezwykle funkcjonalne. Nie ma lepszego nośnika reklamy niż taki, który konsumenci mogą wykorzystywać w praktyce. Tak jest właśnie z leżakami, które służą do relaksu i wypoczynku. Korzysta się z nich na plaży, w ośrodkach wypoczynkowych, w ogródkach czy na działkach. Dodatkowo warto podkreślić, że oferowane dziś na rynku leżaki reklamowe są bardzo zróżnicowane. Różnią się między innym stelażem, który odpowiedzialny jest za podtrzymywanie całej konstrukcji. Dzięki temu wybrać można taki model leżaka, który idealnie odpowiadać będzie na indywidualne preferencje. Różne są także możliwości, jeśli chodzi o sam nadruk reklamowy. Leżak może być równie dobrze zadrukowany w całości, jak i jedynie w pewnej części. Daje to duże pole do popisu w kontekście tworzenia reklamy. Dużą zaletą takiej formy reklamy jest również to, że nie jest ona nachalna, co również ma ogromne znaczenie.

Jak wybrać leżak reklamowy?

To, na jaki konkretny model leżaków się zdecydować, zależy przede wszystkim od jego przeznaczenia. Jeśli leżaki mają być wykorzystywane przez długi czas, to warto wybrać model z podłokietnikami. Zapewnią one większy komfort wypoczynku. Dodatkowo rozmiar leżaków musi być dostosowany do grupy odbiorców. Nieco inne leżaki sprawdzą się w przypadku dzieci, a inne w przypadku osób dorosłych.

 

 

 

Dla kogo leżaki reklamowe?

Leżaki z nadrukiem w szczególności polecić można firmom z branży eventowej, turystycznej czy gastronomicznej. To bowiem właśnie te branże kojarzą się z odpoczynkiem, relaksem i odprężeniem. Idealnym sposobem ich wykorzystania mogą być różnego rodzaju imprezy plenerowe. Przykładem może być tu choćby organizowane w wielu miejscach kino letnie pod gołym niebem. Leżaki reklamowe śmiało, można wystawić także w ogródku przed lokalem gastronomicznym. Jest to również dobry wybór dla firm wypożyczających różnego rodzaju sprzęt do wypoczynku przy plażach. Rozwiązań jest tu oczywiście znacznie więcej. Warto zatem zainteresować się tego typu reklamą i zainwestować w skuteczny nośnik. Można być pewnym, że taka forma promocji przyniesie oczekiwane rezultaty.

Event Hall w Fabryce Norblina to wyjątkowa przestrzeń eventowa w Warszawie, gdzie industrialny styl spotyka się z nowoczesnymi rozwiązaniami. Na ponad 600 m² można zorganizować różnorodne wydarzenia, od konferencji i bankietów po premiery filmowe. Do dyspozycji gości są sale kinowe z systemem Dolby Atmos®, przestronne lobby oraz 14-metrowy bar serwujący autorskie koktajle. Nowoczesne zaplecze audiowizualne, cateringowe i profesjonalna obsługa w zabytkowym otoczeniu Fabryki Norblina gwarantują unikatowy charakter każdego eventu.

Nowoczesny 3-gwiazdkowy hotel „Arena” został zaprojektowany z myślą o wymagających gościach, którzy cenią wygodne i praktyczne rozwiązania oraz pragną spędzić czas w miłej atmosferze. Klimat pomieszczeń i dogodna lokalizacja hotelu gwarantują doskonałe warunki do wypoczynku, relaksu i pracy. Hotel posiada pełne zaplecze noclegowo- gastronomiczne, centrum konferencyjne oraz ogród z kominkiem

Kreatywne centrum eventowe Concordia Design to wyjątkowe miejsce, które jest częścią centrum design i kreatywności. Łączymy wynajem przestrzeni z organizacją wydarzeń o nietypowej formie. Proponujemy takie scenariusze eventów, które nie tylko pozytywnie zaskakują uczestników, ale też wspierają założone cele.