Uczestnicy polskiego rynku spotkań coraz większą uwagę poświęcają społecznej odpowiedzialności biznesu i zrównoważonemu rozwojowi. Podążając za ideą wsparcia innych społeczności, członkowie Studenckiego Koła Naukowego „2B” Turystyki Biznesowej Grupy Uczelni Vistula kolejny raz zapraszają wszystkich do wzięcia udziału w inicjatywie zorganizowania podczas wydarzenia Meetings Week Poland 2015 akcji CSR pt. „Książka oddana – radość przekazana”, której celem jest zebranie książek na potrzeby domów dziecka. W zeszłym udało się zebrać ponad 200 książek.
Więcej o akcji: http://www.meetingsweek.pl/CSR
W ramach współpracy z branżą spotkań, Brand24 uruchomi bezpłatne konto testowe dla wszystkich chętnych. Wystarczy do panelu rejestracyjnego wpisać 3meetingsweek, by przez cały miesiąc móc korzystać z dedykowanego narzędzia monitoringu Internetu i mediów społecznościowych. Podczas całego Meetings Week Poland 2015 na specjalnym ekranie umieszczonym w przestrzeni konferencyjnej będzie można śledzić streaming informacji i wpisów w sieci na temat wydarzeń odbywających się w czasie rzeczywistym. W tym celu wskazane zostaną specjalne hashtagi mające ułatwić monitoring #MWP15 i #meetingsweek.
Organizatorami tegorocznej edycji są MPI Poland Club, Stowarzyszenie Branży Eventowej, Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce, Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel, Poland Convention Bureau POT, Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji w Warszawie, The Warsaw Voice oraz MeetingPlanner.pl. Partnerem strategicznym wydarzenia jest Ministerstwo Sportu i Turystyki.
Częścią Meetings Week Poland 2015 jest także jubileuszowa dziesiąta studencka konferencja Future Leaders Forum (projektu firmowanego przez międzynarodowe organizacje i instytucje branżowe) oraz gala finałowa konkursu branży eventowej MP Power Awards.
Program
W ramach Meetings Week Poland 2015 odbędą się:
- Poland – Meetings Destination: Rozwój przemysłu spotkań i turystyki przyjazdowej. Druga edycja. (16 marca, organizator: The Warsaw Voice)
- Zarządzanie bezpieczeństwem podczas wydarzeń (17 marca, organizator: Stowarzyszenie Branży Eventowej)
- Akademia SOIT: Siła Motywacji (18 marca, organizator Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel)
- Spotkanie convention bureaux (19 marca, organizator: Polska Organizacja Turystyczna, Poland Convention Bureau)
- Skuteczne strategie pozyskiwania konferencji i eventów dla twojego obiektu (19 marca, organizator: Stowarzyszenie Konferencje i Kongresy w Polsce)
- MPI Poland Spring Meeting & General Assembly 2015 (20 marca, organizator MPI Poland Club)
- X Studencka Konferencja Naukowa IMEX-MPI-MCI Future Leaders Forum Warsaw (20 marca, organizator Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji w Warszawie)
- MP Power Night – gala finałowa konkursu MP Power Awards (20 marca, organizator MeetingPlanner.pl).
Konferencje w ramach Meetings Week Poland odbędą się w Centrum Biznesowym Stadionu Narodowego w Warszawie w dniach 16-20 marca.
Więcej informacji : www.meetingsweek.pl
Partnerami i Sponsorami Meetings Week Poland 2015 zostali: Stadion Narodowy, Grupa Hotelowa Orbis, Syskonf, Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji, Meetings Poland, Brand24.
Patronat Medialny nad Meetings Week Poland objęli: MICE Poland, MeetingPlanner.pl, Warsaw Voice, Turystka Rp.pl, Brief, Business Traveller Poland, Gazeta Małe i Średnie Przedsiębiorstwa, Eventmapa.pl, Konferencje.com, Konferencje.pl, Rynek Turystyczny, Hotelarz, Waszaturystyka.pl, Tur.info.pl, Organizatorzyimprez.pl, E-konferencje.pl, Mojekonferencje.pl, Miejscabiznesowe.pl, Salebiznesowe.pl, Eventowablogerka.pl, Strefamice.pl, Event Manager News.