“MIERZENIE EFEKTYWNOŚCI REKLAMY INTERNETOWEJ” – Seminarium

27 listopada 2008, Warszawa Organizator: Centrum Promocji Informatyki Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką.

27 listopada 2008, Warszawa
Organizator: Centrum Promocji Informatyki

Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką.

Redakcja merytoryczna programu i prowadzenie obrad: Tomasz Frontczak, MaxROY.com, blog SprawnyMarketing.pl

W PROGRAMIE
– Pomiar efektywności reklamy w Internecie
Anna Sakowicz (Dyrektor Mindshare Interaction)

– Rozliczenia i weryfikacja efektywności reklamy w wyszukiwarkach
Tomasz Frontczak (MaxROY.com, blog SprawnyMarketing.pl)

– 100% ROI na starcie… i w górę – optymalizacja SEM w e-commerce
Tomasz Orczykowski (Operations Manager, Bluerank)

– Efektywność pozycjonowania w reklamie – maksymalizacja konwersji
Bartosz Berliński(MaxROY.com, specjalista SEO i WebAnalytics)

– Aspekty prawne i etyczne SEO/SEM
Piotr Waglowski (VaGla .pl)

Więcej informacji
www.cpi.com.pl/pr/imprezy/2008/meri/index.php

Formularz zgłoszeniowy

Formularz został przygotowany specjalnie dla Naszych odbiorców. Wszystkich zainteresowanych prosimy o jego wypełnienie – www.cpi.com.pl/pr/imprezy/2008/meri/formularz_zgloszeniowy.php

Zgłoszenia przyjmujemy do 13 listopada 2008 roku.

Kontakt:

Agata Soboń (koordynator seminarium, Specjalista ds. Public Relations)
a.sobon@cpi.com.pl, (022) 870 69 78

Idealne miejsce do zatrzymania się podczas imprez na Stadionie Narodowym. Niedaleka stacja metra Trocka umożliwia szybki dojazd do centrum. Stare Miasto w zasięgu ręki. Dogodny dojazd do centów handlowych Arkadia i M1.

Centrum Szkoleniowo Noclegowe HHM (Hegelmann.) oferuje ponad 700 miejsc noclegowych.
Wszyscy mogą tu odpocząć , zregenerować siły i przygotować się do dalszej podróży.

Położone w nowoczesnym biurowcu Brama Zachodnia, Centrum Konferencyjne WEST GATE to miejsce stworzone z myślą o biznesowych i edukacyjnych wydarzeniach na najwyższym poziomie. Do dyspozycji gości jest osiem nowoczesnych sal konferencyjnych, które można dowolnie aranżować dzięki modułowej konstrukcji. Jasne wnętrza z dostępem do światła dziennego, zaawansowane technologie multimedialne oraz wygodna lokalizacja w pobliżu Placu Zawiszy sprawiają, że organizacja spotkań, szkoleń czy konferencji staje się wyjątkowo komfortowa i efektywna.