“MIERZENIE EFEKTYWNOŚCI REKLAMY INTERNETOWEJ” – Seminarium

27 listopada 2008, Warszawa Organizator: Centrum Promocji Informatyki Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką.

27 listopada 2008, Warszawa
Organizator: Centrum Promocji Informatyki

Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką.

Redakcja merytoryczna programu i prowadzenie obrad: Tomasz Frontczak, MaxROY.com, blog SprawnyMarketing.pl

W PROGRAMIE
– Pomiar efektywności reklamy w Internecie
Anna Sakowicz (Dyrektor Mindshare Interaction)

– Rozliczenia i weryfikacja efektywności reklamy w wyszukiwarkach
Tomasz Frontczak (MaxROY.com, blog SprawnyMarketing.pl)

– 100% ROI na starcie… i w górę – optymalizacja SEM w e-commerce
Tomasz Orczykowski (Operations Manager, Bluerank)

– Efektywność pozycjonowania w reklamie – maksymalizacja konwersji
Bartosz Berliński(MaxROY.com, specjalista SEO i WebAnalytics)

– Aspekty prawne i etyczne SEO/SEM
Piotr Waglowski (VaGla .pl)

Więcej informacji
www.cpi.com.pl/pr/imprezy/2008/meri/index.php

Formularz zgłoszeniowy

Formularz został przygotowany specjalnie dla Naszych odbiorców. Wszystkich zainteresowanych prosimy o jego wypełnienie – www.cpi.com.pl/pr/imprezy/2008/meri/formularz_zgloszeniowy.php

Zgłoszenia przyjmujemy do 13 listopada 2008 roku.

Kontakt:

Agata Soboń (koordynator seminarium, Specjalista ds. Public Relations)
a.sobon@cpi.com.pl, (022) 870 69 78

Czterogwiazdkowy Scandic Wocław usytuowany jest w centrum miasta. Dogodny dojazd z autostrady A4/A8, niewielka odległość (12 km) od lotniska im. Mikołaja Kopernika oraz umożliwiający przebycie pieszo dystans do Głównego Dworca Kolejowego PKP, zapewniając uczestnikom komfort szybkiego dotarcia na miejsce spotkania.
Oferujemy bezpłatny dostęp do internetu (wi-fi) w całym hotelu.

Cottonina Hotel & Mineral SPA Resort zajmuje się w organizacją wyjątkowych pobytów integracyjnych i spotkań biznesowych. Komfortowe zaplecze konferencyjne zostało starannie zaprojektowane tak, aby łączyć funkcjonalność ze stylowym wystrojem. Umiejętność dopasowania się do potrzeb Klientów jest kluczem do sukcesu, który posiadają nasi specjaliści. Dzięki nabytemu doświadczeniu sporządzą ofertę na miarę najbardziej wyszukanych potrzeb.

Pałac Żelechów jest kameralnym, luksusowym obiektem hotelowym położonym na terenie rozległego parku w województwie mazowieckim 87 km od Warszawy. Swoją wyjątkowość zawdzięcza połączeniu XVIII-wiecznej architektury oraz zabytkowego klimatu z perfekcyjnym, a także nowoczesnym wyposażeniem. To obiekt dla osób oczekujących najwyższego standardu, w ekskluzywnych, nowoczesnych wnętrzach.