27 listopada 2008, Warszawa
Organizator: Centrum Promocji Informatyki
Reklamy internetowe pochłaniają coraz większą część budżetów marketingowych firm. Mierzenie skuteczności działań marketingowych w Internecie stanowi zatem jedno z ważniejszych zadań działów marketingu. Nie od dzisiaj wiadomo bowiem, że powodzenie lub porażka kampanii marketingowej, zależy między innymi od umiejętności planowania i mierzenia wyników oraz odniesienia ich do konkretnych obszarów. Seminarium powstało z myślą o tych z Państwa, którzy chcą nauczyć się prawidłowego inwestowania w reklamy internetowe tak, aby koszty związane z promocją zwróciły się z nawiązką.
Redakcja merytoryczna programu i prowadzenie obrad: Tomasz Frontczak, MaxROY.com, blog SprawnyMarketing.pl
W PROGRAMIE
– Pomiar efektywności reklamy w Internecie
Anna Sakowicz (Dyrektor Mindshare Interaction)
– Rozliczenia i weryfikacja efektywności reklamy w wyszukiwarkach
Tomasz Frontczak (MaxROY.com, blog SprawnyMarketing.pl)
– 100% ROI na starcie… i w górę – optymalizacja SEM w e-commerce
Tomasz Orczykowski (Operations Manager, Bluerank)
– Efektywność pozycjonowania w reklamie – maksymalizacja konwersji
Bartosz Berliński(MaxROY.com, specjalista SEO i WebAnalytics)
– Aspekty prawne i etyczne SEO/SEM
Piotr Waglowski (VaGla .pl)
Więcej informacji
www.cpi.com.pl/pr/imprezy/2008/meri/index.php
Formularz zgłoszeniowy
Formularz został przygotowany specjalnie dla Naszych odbiorców. Wszystkich zainteresowanych prosimy o jego wypełnienie – www.cpi.com.pl/pr/imprezy/2008/meri/formularz_zgloszeniowy.php
Zgłoszenia przyjmujemy do 13 listopada 2008 roku.
Kontakt:
Agata Soboń (koordynator seminarium, Specjalista ds. Public Relations)
a.sobon@cpi.com.pl, (022) 870 69 78