Na co zwrócić uwagę, wynajmując magazyn?

Powierzchnie magazynowe w okolicy największych miast Polski cieszą się coraz większą popularnością. Jeśli poszukujesz magazynu do wynajęcia w Warszawie, Wrocławiu czy Katowicach, zacznij poszukiwania na obrzeżach miasta. Podpowiadamy, na co zwrócić uwagę, poszukując odpowiedniego magazynu.

Lokalizacja ma kluczowe znaczenie

Przede wszystkim określ lokalizację, gdyż ma ona ogromne znaczenie. Atrakcyjne położenie ma jednak swoją cenę – zwykle ze względu na dobrze rozwiniętą infrastrukturę drogową oraz komunikację miejską. Magazyny do wynajęcia w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie czy innych miastach, znajdują się zwykle w pobliżu węzłów autostradowych oraz dróg ekspresowych.

Najczęściej poszukujemy obiektów pod najbardziej popularnymi miastami, do których mamy zapewniony łatwy i szybki dojazd autostradami oraz drogami ekspresowymi, ale oferuję też dostęp do tras europejskich.

 

 

Szukaj na obrzeżach dużych miast

Można wymienić wiele powodów, dla których lokalizacja na peryferiach miasta jest dobra. Przede wszystkim jest to atrakcyjna cena – tym niższa, im dalej od centrum magazyn się znajduje. Niezwykle istotna jest też dobrze rozwinięta infrastruktura drogowa, gdyż zapewnia sprawną komunikację. Dostawy czy dojazd pracowników stają się wtedy znacznie łatwiejsze, co ma ogromne znaczenie dla przedsiębiorców, którzy pragną zredukować dodatkowe i zbędne koszty na transportu.

Jeśli szukasz magazynu do wynajęcia w Poznaniu czy Warszawie, wiesz zapewne, że pod miastem znacznie łatwiej jest znaleźć większą powierzchnię i duże, wygodne obiekty. Warto wcześniej określić powierzchnię, której poszukujemy. Zbyt duży może nas narazić na wyższy koszt utrzymania, może się też okazać, że część wynajmowanej – a więc i regularnie opłacanej – powierzchni nie będzie wykorzystywana.

Poznaj – Rodzaje taśm termotransferowych – klucz do precyzyjnego oznaczania

Konstrukcja magazynu do wynajęcia

Oglądając magazyny, które bierzesz pod uwagę, zwróć uwagę także na ich konstrukcję. Warto zwrócić się o poradę fachowca, który ma uprawnienia do kontroli stanu budynków. Często zwróci on naszą uwagę na szczegóły, których my nie jesteśmy w stanie zauważyć oraz ocenić. Zwróć też uwagę na wyposażenie magazynu – tu już wiele zależy od tego, czego potrzebujesz, jakiego charakteru działalność prowadzisz, czego będziesz potrzebować.

Jedni potrzebują konkretnych maszyn, innym zależy na wolnej powierzchni – sprzęt to dodatkowa inwestycja, którą w razie czego musisz zrealizować we własnym zakresie i ponieść związane z tym koszty. Warto pamiętać, że gdzieś musimy też wydzielić miejsce na pomieszczenia biurowe.

Strefa biurowa znajduje się w nowoczesnym,przestronnym i w pełni wyposażonym trzykondygnacyjnym budynku.Oferujemy ponad 40 przestrzeni różnych rozmiarów od 25m2 do 58m2 mieszczących od 4 do 12 biurek,które mogą być idealnym miejscem dostosowanym do potrzeb zarówno niewielkich firm jak i większych organizacji.

Zorganizuj konferencję, event lub wypocznij w wyjątkowym miejscu, gdzie nowoczesność spotyka się z naturą i spokojem. Hotel VINNICA, położony w malowniczym Sygneczowie, niedaleko Krakowa i Wieliczki, oferuje przestronne sale konferencyjne, komfortowe pokoje i wyśmienitą kuchnię opartą na lokalnych produktach.

Dzięki profesjonalnej obsłudze, eleganckim wnętrzom i dogodnej lokalizacji, każda wizyta staje się wyjątkowym doświadczeniem. Szukasz miejsca, które zainspiruje i zachwyci? Hotel VINNICA to odpowiedź na Twoje potrzeby.

Hotel Swing oferuje 147 nowoczesnych, komfortowo wyposażonych pokoi jednoosobowych i dwuosobowych, w tym 3 luksusowe apartamenty, 3 pokoje dla osób niepełnosprawnych oraz 6 pokoi typu studio, które są idealnym rozwiązaniem dla rodzin