Na co zwrócić uwagę, wynajmując magazyn?

Powierzchnie magazynowe w okolicy największych miast Polski cieszą się coraz większą popularnością. Jeśli poszukujesz magazynu do wynajęcia w Warszawie, Wrocławiu czy Katowicach, zacznij poszukiwania na obrzeżach miasta. Podpowiadamy, na co zwrócić uwagę, poszukując odpowiedniego magazynu.

Lokalizacja ma kluczowe znaczenie

Przede wszystkim określ lokalizację, gdyż ma ona ogromne znaczenie. Atrakcyjne położenie ma jednak swoją cenę – zwykle ze względu na dobrze rozwiniętą infrastrukturę drogową oraz komunikację miejską. Magazyny do wynajęcia w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie czy innych miastach, znajdują się zwykle w pobliżu węzłów autostradowych oraz dróg ekspresowych.

Najczęściej poszukujemy obiektów pod najbardziej popularnymi miastami, do których mamy zapewniony łatwy i szybki dojazd autostradami oraz drogami ekspresowymi, ale oferuję też dostęp do tras europejskich.

 

 

Szukaj na obrzeżach dużych miast

Można wymienić wiele powodów, dla których lokalizacja na peryferiach miasta jest dobra. Przede wszystkim jest to atrakcyjna cena – tym niższa, im dalej od centrum magazyn się znajduje. Niezwykle istotna jest też dobrze rozwinięta infrastruktura drogowa, gdyż zapewnia sprawną komunikację. Dostawy czy dojazd pracowników stają się wtedy znacznie łatwiejsze, co ma ogromne znaczenie dla przedsiębiorców, którzy pragną zredukować dodatkowe i zbędne koszty na transportu.

Jeśli szukasz magazynu do wynajęcia w Poznaniu czy Warszawie, wiesz zapewne, że pod miastem znacznie łatwiej jest znaleźć większą powierzchnię i duże, wygodne obiekty. Warto wcześniej określić powierzchnię, której poszukujemy. Zbyt duży może nas narazić na wyższy koszt utrzymania, może się też okazać, że część wynajmowanej – a więc i regularnie opłacanej – powierzchni nie będzie wykorzystywana.

Poznaj – Rodzaje taśm termotransferowych – klucz do precyzyjnego oznaczania

Konstrukcja magazynu do wynajęcia

Oglądając magazyny, które bierzesz pod uwagę, zwróć uwagę także na ich konstrukcję. Warto zwrócić się o poradę fachowca, który ma uprawnienia do kontroli stanu budynków. Często zwróci on naszą uwagę na szczegóły, których my nie jesteśmy w stanie zauważyć oraz ocenić. Zwróć też uwagę na wyposażenie magazynu – tu już wiele zależy od tego, czego potrzebujesz, jakiego charakteru działalność prowadzisz, czego będziesz potrzebować.

Jedni potrzebują konkretnych maszyn, innym zależy na wolnej powierzchni – sprzęt to dodatkowa inwestycja, którą w razie czego musisz zrealizować we własnym zakresie i ponieść związane z tym koszty. Warto pamiętać, że gdzieś musimy też wydzielić miejsce na pomieszczenia biurowe.

Airport Hotel Okęcie to nowoczesny hotel przy Lotnisku Chopina, oferujący 263 stylowe pokoje i apartamenty, centrum konferencyjne o powierzchni 2200 m² z 17 salami oraz bogatą ofertę gastronomiczną. Goście mogą korzystać z bezpłatnego shuttle busa, szybkiego Wi-Fi, strefy SPA i profesjonalnej obsługi. Eleganckie wnętrza inspirowane stylem lat 30. XX wieku tworzą wyjątkową atmosferę, idealną zarówno dla biznesu, jak i wypoczynku.

Jest to nowoczesny, w pełni klimatyzowany hotel o niepowtarzalnej atmosferze i wystroju wnętrz nawiązującym do stylu lat 30 – tych XX wieku, kiedy to latanie było elitarnym hobby.
W Airport Hotel Okęcie znajdują się 263 komfortowo wyposażone pokoje i apartamenty

Event Hall w Fabryce Norblina to wyjątkowa przestrzeń eventowa w Warszawie, gdzie industrialny styl spotyka się z nowoczesnymi rozwiązaniami. Na ponad 600 m² można zorganizować różnorodne wydarzenia, od konferencji i bankietów po premiery filmowe. Do dyspozycji gości są sale kinowe z systemem Dolby Atmos®, przestronne lobby oraz 14-metrowy bar serwujący autorskie koktajle. Nowoczesne zaplecze audiowizualne, cateringowe i profesjonalna obsługa w zabytkowym otoczeniu Fabryki Norblina gwarantują unikatowy charakter każdego eventu.