Na RemaDays kryzysu nie widać!

W czwartek, w Warszawie zakończyły się trwające od 10 do 12 lutego Międzynarodowe Dni Reklamy RemaDays 2009 - największe międzynarodowe targi reklamy nie tylko w Polsce, ale także w Europie Środkowo-Wschodniej. Tegoroczne targi tradycyjnie obejmowały trzy główne bloki tematyczne: upominki reklamowe, out&indoor i technology w łącznej liczbie ponad 460-ciu wystawców.

 Targi cieszyły się olbrzymią popularnością. W tym roku odwiedziło nas blisko 10 tysięcy zwiedzających – mówi Sławomir Giefing, prezes firmy GJC Inter Media, będącej organizatorem targów.

W ciągu trzech dni targowych, w halach wystawienniczych Expo XXI można było zapoznać się z najnowszymi pomysłami producentów i importerów upominków reklamowych, technologiami i materiałami drukarskimi, reklamą wielkoformatową, uzyskać informacje na temat możliwości kupna plotera najnowszej generacji, wybrać odpowiedni upominek dla klienta, a także znaleźć wykonawcę wybranego projektu.

Wystawcy zaprezentowali na swoich stoiskach m. in.: oryginalne, odważne pomysły oraz niekonwencjonalne artykuły reklamowe, billboardy, megaplakaty, reklamę świetlną jak również kompletne rozwiązania dotyczące reklamy w miejscu sprzedaży – ofertę materiałów POS, standów, systemów wystawienniczych, ekspozytur, stojaków i shelfinerów. Swoją ofertę zaprezentowały również firmy zajmujące się haftem reklamowym oraz najważniejsze wydawnictwa branżowe i portale internetowe.

Organizatorzy targów podkreślają, że targi stały się swego rodzaju forum, konsolidującym całą branżę reklamową i wspierającym jej rozwój. Taka formuła targów, stanowiących jednocześnie forum branżowe, została bardzo pozytywnie oceniona przez wystawców. Sądzę, że w tym kierunku będziemy zmierzać, organizując kolejne edycje targów RemaDays – mówi Sławomir Giefing, prezes Międzynarodowych Dni Reklamy RemaDays 2009.

Podczas targów przyznano nagrody Korony Reklamy, honorując w ten sposób najlepsze firmy w branży reklamowej. Trzeciego dnia targów został natomiast rozstrzygnięty konkurs Gifts Of The Year – nagrodzono w nim najlepsze i najciekawsze gadżety reklamowe.

Przedstawiamy listę laureatów w konkursie Korony Reklamy.

Kategoria producent

1 miejsce – Maxim

2 miejsce- Leszczyńska Agencja Wydawnicza

3 miejsce – B&B Produkt Słodycze Reklamowe

Kategoria importer

1 miejsce – Macma Polska

2 miejsce – Axpol Trading

3 miejsce -PAR Bakuła

Kategoria agencja reklamowa

1 miejsce – Spark Promotions

2 miejsce – Gemini Media

3 miejsce – Elwira

Kategoria out&indoor

1miejsce -Rodan

2 miejsce- Bonus Eurotech

3 miejsce -Forty

Kategoria technology

1 miejsce – Endutex

2 miejsce -Lynx

3 miejsce- Grawcom

 

Idealne miejsce do zatrzymania się podczas imprez na Stadionie Narodowym. Niedaleka stacja metra Trocka umożliwia szybki dojazd do centrum. Stare Miasto w zasięgu ręki. Dogodny dojazd do centów handlowych Arkadia i M1.

Kompleks biurowo-konferencyjno-usługowy "OPOLSKA 22" dysponuje 8 nowoczesnymi, klimatyzowanymi salami konferencyjno-szkoleniowymi. Zróżnicowane wielkością sale dają możliwość pomieszczenia od 15 do 180 uczestników. Kompleks mieści się w centrum Katowic, przy ulicy Opolskiej 22, w pobliżu znajdują się przystanki autobusowe i tramwajowe, bardzo dobry dojazd z DTŚ i A4. Wysoki standard wykończenia, windy, parking.

Ośrodek STARY MŁYN to Hotel Młynarz, zespół komfortowych, całorocznych domków, Karczma Młynarzówka i sale konferencyjne. Stary Młyn położony jest w malowniczym, zielonym rozlewisku Prosny, na skraju historycznej miejscowości Bolesławiec k. Wieruszowa - osady założonej w 1266 roku przez Księcia Kaliskiego Bolesława Pobożnego.