Namioty dmuchane – idealne rozwiązanie na wydarzenia plenerowe

Namioty dmuchane królują na różnego rodzaju imprezach plenerowych. Są funkcjonalne, estetyczne, a ich reklamowa forma przyciąga wzrok przybyłych gości. Wystawcom dają schronienie przed działaniem warunków atmosferycznych, a jednocześnie zapewniają nieskrępowany dostęp klientów do oferowanych produktów.

 

  1. Jakie zalety mają namioty dmuchane?

  2. Namioty reklamowe z marketingowym potencjałem

  3. Namiot pneumatyczny nie tylko dla handlowców

 

Namioty pneumatyczne są wykorzystywane często jako stanowiska handlowe na branżowych eventach, rodzinnych piknikach, koncertach, targach i wydarzeniach sportowych. Ich niekonwencjonalna forma to połączenie trwałej konstrukcji, wytrzymałych materiałów i atrakcyjnego wyglądu.

 

Jakie zalety mają namioty dmuchane?

 

Namiot pneumatyczny to konstrukcja do użytku zewnętrznego – nietuzinkowa i funkcjonalna. Namioty dmuchane można rozkładać na każdej powierzchni, dlatego sprawdzą się idealnie zarówno na boisku sportowym, jak i placu z kostki brukowej. Ich rozłożenie jest stosunkowo proste i zajmuje niewiele czasu – to zaleta głównie dla tych wystawców, którzy muszą szybko zmontować swoje stanowisko i przygotować się do rozpoczęcia wydarzenia. Wystarczy jedynie przyszykować całą konstrukcję i podłączyć do niej elektryczną pompkę. Kiedy namiot wypełni się powietrzem trzeba zamontować jego ściany – przyczepiane na zamek lub rzepy – i gotowe!

 

 

 

 

Namioty reklamowe z marketingowym potencjałem

 

Dmuchane namioty mają ogromny potencjał marketingowy. Można na nich umieścić banery reklamowe lub na stałe nadrukować reklamę firmy, wykorzystując metody cyfrowe, takie jak sublimacja i solwent, lub metodę sitodrukową. Namioty reklamowe często wykonywane są na zamówienie, nie tylko w odpowiednim kolorze, ale również wybranym odcieniu i z gotowym nadrukiem reklamowym. Ciekawą formą są namioty, które można wykorzystywać wielokrotnie do reklamowania różnych firm – reklamę umieszczoną na namiocie zmienia się na dwa sposoby:

  • przez odpięcie ścian i przypięcie innych,

  • przez zmianę banerów reklamowych, które są przytwierdzone przy pomocy rzepów do ścian lub nóg namiotu – ta metoda jest szybsza i tańsza.

 

Reklama umieszczona na namiocie dmuchanym jest doskonale widoczna, a jeśli zachowuje oryginalną formę, to z pewnością przyciągnie wzrok niejednego klienta.

 

Namiot pneumatyczny nie tylko dla handlowców

 

Namiot pneumatyczny na wydarzeniach plenerowych służy nie tylko firmom promującym swoje produkty i usługi. Używają go również służby ratunkowe do stworzenia strefy ratowniczej i pierwszej pomocy, a także organizatorzy eventu – namiot jest dla nich formą polowego biura.

Nowoczesny hotel Mercure Wrocław Centrum położony jest w kulturalnym,
handlowym i komunikacyjnym centrum Wrocławia – w sąsiedztwie największych
atrakcji turystycznych miasta, takich jak Rynek i Ostrów Tumski,
Muzeum Narodowe wraz z Panoramą Racławicką. Hotel oddalony jest 11 km
od międzynarodowego Portu Lotniczego Wrocław im. Mikołaja Kopernika,
a od dworca kolejowego i autobusowego jedynie 1 km. Do dyspozycji gości
hotelowych oddany jest monitorowany parking na ponad 200 miejsc.

Haston City Hotel to obiekt biznesowy znajdujący się w malowniczej okolicy, przy głównej drodze wyjazdowej w kierunku Poznania, między Obwodnicą Śródmiejską, a Autostradową Obwodnicą Wrocławia. Położenie Hotelu sprawia, że osoby odwiedzające Wrocław mają nadzwyczaj dogodny dojazd. Hotel proponuje 111 nowoczesnych, dźwiękoszczelnych i klimatyzowanych pokoi z bezpłatnym dostępem do Internetu. Haston City Hotel jest także doskonałym miejscem dla różnego rodzaju spotkań biznesowych i kongresów.

Czterogwiazdkowy Scandic Wocław usytuowany jest w centrum miasta. Dogodny dojazd z autostrady A4/A8, niewielka odległość (12 km) od lotniska im. Mikołaja Kopernika oraz umożliwiający przebycie pieszo dystans do Głównego Dworca Kolejowego PKP, zapewniając uczestnikom komfort szybkiego dotarcia na miejsce spotkania.
Oferujemy bezpłatny dostęp do internetu (wi-fi) w całym hotelu.