Nowe marki w portfolio Grupy Hotelowej Orbis

Grupa Hotelowa Orbis buduje 4 nowe hotele ekonomiczne w Polsce i przeprowadza rebranding marek Etap i ibis. Zgodnie z założeniami strategii Accor, który jest strategicznym partnerem Grupy Hotelowej Orbis, w segmencie hoteli ekonomicznych znacznie zmieni się architektura marek.

Ibis zaoferuje trzy uzupełniające się produkty za pośrednictwem następujących marek: ibis, all seasons, który będzie funkcjonować pod nazwą ibis styles oraz Etap, który zmienia się w ibis budget. Projekt przewiduje modernizację, zmianę identyfikacji wizualnej, wprowadzenie nowych produktów i usług.

Nowa strategia dla marek ekonomicznych

Grupa Hotelowa Orbis wprowadza światową strategię działań grupy Accor, która ma zdynamizować marki ekonomiczne, w tym celu zostanie stworzona ich nowa architektura. Zgodnie z założeniami, ibis stanie się marką dominującą – „mega brand” z trzema następującymi markami:

  1. „ibis”- dalej pozostanie marką  ibis
  2. „ibis styles”- dawna marka all seasons
  3. „ibis budget”- dawna marka Etap Hotel

„Dziś Accor rozpoczyna zakrojony na szeroką skalę projekt w celu wzmocnienia wiodącej pozycji grupy na świecie, co będzie miało pozytywny wpływ na Grupę Hotelową Orbis. Zaproponujemy naszym klientom nowoczesne, idące z duchem czasu rozwiązania, które sprostają rosnącymi i zmieniającym się oczekiwaniom rynku. ”- powiedział Laurent Picheral, Prezes Zarządu Orbis S.A.

Wszystkie trzy marki ibis łączy wspólne DNA i wartości, do których należą: nowoczesność, prostota oraz wygoda, przy wyraźnym rozróżnieniu ofert charakterystycznych dla każdej z nich. Wprowadzenie nowej segmentacji poprawi przejrzystość, jednolitość oraz siłę powyższych marek ekonomicznych, zwiększy rozpoznawalność i potencjał rozwoju każdej z nich. Ibis, ibis styles oraz ibis budget zaoferują najwyższy poziom komfortu i wygody w segmencie hoteli ekonomicznych.

Ambitny, nowy projekt ma zapewnić wzrost zadowolenia klientów, poprawę skuteczności systemów dystrybucji oraz programu lojalnościowego. Każda z marek będzie korzystała z wiodącej roli „mega brandu” ibis, który cieszy się rozpoznawalnością i dobrą reputacją  w Polsce i na świecie. Działania te mają także na celu umocnienie Grupy Hotelowej Orbis jako lidera, zwiększenie jej efektywności i udziału w rynku.

W ramach projektu wdrożone zostaną: plan modernizacji istniejących hoteli oraz plan zwiększenia komfortu gości. Wszystkie hotele będą odpowiadać nowym trendom oraz oczekiwaniom „klientów jutra”. Operacji rebrandingu towarzyszyć będzie zakrojona na europejską skalę kampania informacyjna prowadzona w 2012r. Jej celem ma być wyjaśnienie  istoty zmian w architekturze marek oraz przybliżenie oferty każdej z nich.

 „W konsekwencji naszych działań, hotele ibis, ibis styles i ibis budget, stworzą grupę trzech silnych oraz  innowacyjnych marek. Marka “ibis” staje się fundamentem segmentu ekonomicznego Accor na całym świecie i podstawą rozwoju portfolio hotelowego Orbis w Polsce. Zakładamy, że realizacja  nowej strategii podniesie wartość i rentowność całej Grupy Hotelowej Orbis” – dodał Laurent Picheral, Prezes Zarządu Orbis S.A.

 

Budowa 4 nowych hoteli w Polsce

W 2012 roku zostaną oddane do użytku 4 hotele sieci ekonomicznej już pod nowymi, zmienionymi markami: ibis i ibis budget. Tym samym sieć hoteli ekonomicznych w Polsce należących do Grupy Hotelowej Orbis zwiększy się z 18 do 22. Nowe obiekty, które zostaną otwarte jako kompleks 2 hoteli ibis i ibis budget są zlokalizowane w Warszawie przy ulicy Bitwy Warszawskiej 1920r. i w Krakowie przy ulicy Pawiej. W kompleksie hotelowym ibis oraz ibis budget Warszawa Reduta klienci będą mieć do dyspozycji 333 pokoje, zaś w ibis oraz ibis budget Kraków Stare Miasto 302 pokoje. Tak jak większość hoteli Grupy Hotelowej Orbis, nowe obiekty są usytuowane w strategicznych punktach kluczowych miast,
w Warszawie jest to sąsiedztwo powstającego centrum biznesowo-handlowego,
a w Krakowie Dworzec Główny, w pobliżu Starego Miasta.

***

Orbis to największa w Polsce firma hotelowa, operująca siecią blisko 60 hoteli, które oferują 10,5 tysiąca pokoi. Hotele działają pod markami Sofitel, Novotel, Mercure, ibis, Etap oraz Orbis Hotels, które gwarantują wysoką jakość usług w obiektach o standardzie od jednej do pięciu gwiazdek. W skład Grupy Kapitałowej Orbis wchodzi także firma Orbis Transport, zajmująca się krótko- i długoterminowym wynajmem samochodów.

 

****

Partnerem strategicznym Orbis jest firma Accor, wiodący na świecie operator hotelowy i lider rynku europejskiego, operujący 4 200 hotelami z ponad 500 tys. pokoi w 90 krajach. Szerokie portfolio marek hotelowych Accor – Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Suite Novotel, Mercure, Adagio, ibis, all seasons, Etap Hotel, hotelF1 i Motel 6 a także związane z nimi Thalassa sea & spa i Lenôtre – gwarantują zróżnicowaną ofertę usług i produktów od luksusowych po ekonomiczne. Accor zatrudnia 145 tys. pracowników na całym świecie, oferuje swoim klientom i partnerom blisko 45 lat wiedzy i doświadczenia.

 

 

 

 

 

 


AC Hotel by Marriott Wrocław to marka lifestylowa, należąca do sieci Marriott. Jest to pierwszy hotel AC w Polsce i pierwszy Marriott we Wrocławiu.

Hotel Wyspiański to 3-gwiazdkowy obiekt, położony jest w świetnej lokalizacji, w sąsiedztwie Plant okalających Stare Miasto, co sprawia, że wszystkie główne atrakcje Krakowa są łatwo dostępne.

Cottonina Hotel & Mineral SPA Resort zajmuje się w organizacją wyjątkowych pobytów integracyjnych i spotkań biznesowych. Komfortowe zaplecze konferencyjne zostało starannie zaprojektowane tak, aby łączyć funkcjonalność ze stylowym wystrojem. Umiejętność dopasowania się do potrzeb Klientów jest kluczem do sukcesu, który posiadają nasi specjaliści. Dzięki nabytemu doświadczeniu sporządzą ofertę na miarę najbardziej wyszukanych potrzeb.