Nowy prezes zarządu Orbis S.A. – sylwetka

Laurent Picheral objął funkcję prezesa zarządu Orbis S.A. 30 czerwca 2010 roku. „Dziękuję za okazane zaufanie i cieszę się z powierzenia mi funkcji prezesa największej firmy hotelowej w Europie Środkowej. Widzę w tym rynku i w Orbisie duży potencjał wzrostu, zwłaszcza w sektorze hoteli ekonomicznych” – powiedział przejmując obowiązki.

Wcześniej – od 2003 roku Laurent Picheral pełnił obowiązki dyrektora zarządzającego i dyrektora finansowego spółek Accor Hotellerie Deutschland GmbH i The NewGen Hotels AG, gdzie był odpowiedzialny za finanse, podatki, kwestie prawne, nieruchomości, rozwój, dział zakupów oraz dział informatyczny.

Orbis S.A. nie jest dla Laurenta Picherala zupełnie nową firmą. W latach 2002-2003 był on członkiem zarządu Orbis S.A. odpowiedzialnym za finanse.
W trakcie swojej kariery sprawował funkcje zarządzające w centrali Accor S.A. w Paryżu, a także w różnych firmach konsultingowych, w tym w KPMG we Francji i w Polsce.
Laurent Picheral ma 45 lat, ukończył prestiżową EDHEC Business School, mówi płynnie po francusku, niemiecku, angielsku oraz opanował język polski w stopniu dobrym. Prywatnie jest miłośnikiem archeologii oraz uprawia sport, szczególnie lekką atletykę. Żonaty, ma dwóch synów.
 
Orbis to największa w Polsce firma hotelowa, operująca siecią ponad 60 hoteli, które oferują 11 tysięcy pokoi. Hotele działają pod markami Sofitel, Novotel, Mercure, Ibis, Etap oraz Orbis Hotels.
W skład Grupy Kapitałowej Orbis wchodzi także firma Orbis Transport, zajmująca się krótko-
i długoterminowym wynajmem samochodów. Partnerem strategicznym Orbis jest firma Accor, wiodący na świecie operator hotelowy i lider rynku europejskiego, operujący 4 100 hotelami z blisko 500 tys. pokoi w 90 krajach. Szerokie portfolio marek hotelowych Accor – Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Suite Novotel, Mercure, Adagio, Ibis, all seasons, Etap Hotel, hotelF1 and Motel 6, a także związane z nimi Thalassa sea & spa i Lenôtre – dostarczają bogatą ofertę od segmentu luksusowego po ekonomiczny. Accor i jego 145 tys. pracowników oferuje swoim klientom i partnerom blisko 45 lat wiedzy i doświadczenia.
 

Źródło: pr

Zespół Pałacowo-Parkowy w Wąsowie to idealne miejsce nie tylko do wypoczynku, ale także do organizacji szkoleń, konferencji, bankietów, imprez okolicznościowych i spotkań biznesowych. Obiekt dysponuje ośmioma profesjonalnie wyposażonymi salami konferencyjnymi, z których największa pomieści nawet 300 osób. W każdej sali dostępny jest bezprzewodowy Internet. Imprezy masowe organizujemy nawet dla kilku tysięcy osób!

Old Town Haston to nietuzinkowe miejsce zlokalizowane w zabytkowym, XIV-wiecznym budynku. Usytuowany jest w bliskiej odległości od Starego Miasta, a bliskość przystanków autobusowych i tramwajowych umożliwia wygodną komunikację do dowolnej części miasta