Nowy prezes zarządu Orbis S.A. – sylwetka

Laurent Picheral objął funkcję prezesa zarządu Orbis S.A. 30 czerwca 2010 roku. „Dziękuję za okazane zaufanie i cieszę się z powierzenia mi funkcji prezesa największej firmy hotelowej w Europie Środkowej. Widzę w tym rynku i w Orbisie duży potencjał wzrostu, zwłaszcza w sektorze hoteli ekonomicznych” – powiedział przejmując obowiązki.

Wcześniej – od 2003 roku Laurent Picheral pełnił obowiązki dyrektora zarządzającego i dyrektora finansowego spółek Accor Hotellerie Deutschland GmbH i The NewGen Hotels AG, gdzie był odpowiedzialny za finanse, podatki, kwestie prawne, nieruchomości, rozwój, dział zakupów oraz dział informatyczny.

Orbis S.A. nie jest dla Laurenta Picherala zupełnie nową firmą. W latach 2002-2003 był on członkiem zarządu Orbis S.A. odpowiedzialnym za finanse.
W trakcie swojej kariery sprawował funkcje zarządzające w centrali Accor S.A. w Paryżu, a także w różnych firmach konsultingowych, w tym w KPMG we Francji i w Polsce.
Laurent Picheral ma 45 lat, ukończył prestiżową EDHEC Business School, mówi płynnie po francusku, niemiecku, angielsku oraz opanował język polski w stopniu dobrym. Prywatnie jest miłośnikiem archeologii oraz uprawia sport, szczególnie lekką atletykę. Żonaty, ma dwóch synów.
 
Orbis to największa w Polsce firma hotelowa, operująca siecią ponad 60 hoteli, które oferują 11 tysięcy pokoi. Hotele działają pod markami Sofitel, Novotel, Mercure, Ibis, Etap oraz Orbis Hotels.
W skład Grupy Kapitałowej Orbis wchodzi także firma Orbis Transport, zajmująca się krótko-
i długoterminowym wynajmem samochodów. Partnerem strategicznym Orbis jest firma Accor, wiodący na świecie operator hotelowy i lider rynku europejskiego, operujący 4 100 hotelami z blisko 500 tys. pokoi w 90 krajach. Szerokie portfolio marek hotelowych Accor – Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Suite Novotel, Mercure, Adagio, Ibis, all seasons, Etap Hotel, hotelF1 and Motel 6, a także związane z nimi Thalassa sea & spa i Lenôtre – dostarczają bogatą ofertę od segmentu luksusowego po ekonomiczny. Accor i jego 145 tys. pracowników oferuje swoim klientom i partnerom blisko 45 lat wiedzy i doświadczenia.
 

Źródło: pr

Mieszczący się na wyspie okolonej fosą zamek wraz z 12 ha parkiem był w przeszłości jedną z najokazalszych rezydencji magnackich w Polsce. Był siedzibą króla Polski Stanisława Leszczyńskiego oraz książąt Sułkowskich. Sale paradne zamku wraz z wystawami eksponatów są udostępnione dla zwiedzających. Zamek jest obiektem konferencyjnym i miejscem organizacji wszelkiego rodzaju imprez firmowych i prywatnych. Posiada hotel w kategorii 3* oraz własną gastronomię z obszerną restauracją.

EVA Park Life & SPA, położony w Parku Zdrojowym w Konstancinie-Jeziornie, to nowoczesny obiekt oferujący komfortową bazę noclegową, strefy SPA, wellness oraz zaplecze gastronomiczne.

Dzięki nowoczesnym salom konferencyjnym – Szklanym A, B i C z możliwością łączenia, oraz kameralnej sali Tężnia z panoramicznymi oknami – jest idealnym miejscem na organizację spotkań biznesowych i konferencji. Sale są w pełni wyposażone w rzutniki, ekrany, nagłośnienie i dedykowane Wi-Fi, a przeszklone wnętrza z widokiem na zieleń sprzyjają koncentracji i kreatywności uczestników.

Limanova Hotel położony jest w Limanowej, jednym z najładniejszych miast południowej Małopolski.