Nowy sezon ruszył – EuroGastro już w sprzedaży

80% wystawców tegorocznej edycji Międzynarodowych Targów Gastronomicznych EuroGastro potwierdziło swój udział w imprezie w przyszłym roku. Już w czerwcu ruszyła sprzedaż stoisk. Organizator targów – spółka MT Targi Polska, zauważa tendencję do rezerwowania większej niż dotychczas powierzchni wystawienniczej.

Mimo, że okres wakacyjny trwa, a do XVIII Międzynarodowych Targów Gastronomicznych  EuroGastro 2014 zostało jeszcze 7 miesięcy, przygotowania do imprezy trwają pełną parą. Już zgłaszają się wystawcy i rezerwowane są stoiska.

Zauważalna jest poprawa koniunktury na rynku gastronomicznym. Firmy chętniej niż w ubiegłym roku kontaktują się z nami i z zainteresowaniem reagują na składane oferty. Wielu wystawców już teraz zapowiada prezentację nowości. Chcąc pokazać jak najszerzej swoją ofertę, część z nich zdecydowała się na zakup większych stoisk. Bardzo się cieszymy, znajdując kolejne potwierdzenia, że targi EuroGastro są ważną i cenioną branżowa imprezą, uwzględnianą w planach marketingowych firm z sektora” – podkreśla Grzegorz Sendor, koordynator projektów HoReCa w MT Targi Polska.

Zespół EuroGastro prowadzi również rozmowy z organizatorami wydarzeń towarzyszących, takich jak seminaria czy pokazy, które rok rocznie uzupełniają część wystawienniczą. Już dziś wiadomo, że odbędzie się nowy konkurs kulinarny.

Znany jest juz także sponsor główny targów. Po raz drugi została nim firma Winterhalter Gastronom Polska Sp. z o.o.

Kolejne EuroGastro odbędą się w dniach 26-28 marca 2014 w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. 

 

Więcej informacji na: www.eurogastro.com.pl

 

***
MT Targi Polska to jeden z wiodących w Polsce i największy na rynku warszawskim organizator imprez targowych. Firma organizuje 8 imprez wystawienniczych, które rocznie gromadzą ponad 2000 wystawców i 80 000 zwiedzających. W kalendarium znajdują się targi, które bardzo dobrze znane są za granicą, a w Polsce zyskały miano najważniejszych wydarzeń targowych, a są to: EuroGastro, EuroLab, CrimeLab, TT Warsaw, Lato, WorldHotel, Infrastruktura oraz Wędkuj z Nami.

 

PR

Hotel St. Bruno **** to jedyny tej klasy hotel położony na szlaku Wielkich Jezior Mazurskich. We wnętrzach tego czterogwiazdkowego hotelu odnaleźć można atmosferę kurortu okresu międzywojennego XX w., kiedy to Giżycko było modnym i prestiżowym mazurskim kurortem. Hotel pomieści jednocześnie 170 osób, w stylowych, klimatyzowanych apartamentach i pokojach, wyposażonych według najwyższych standardów.

AC Hotel by Marriott Wrocław to marka lifestylowa, należąca do sieci Marriott. Jest to pierwszy hotel AC w Polsce i pierwszy Marriott we Wrocławiu.

Pałac Żelechów jest kameralnym, luksusowym obiektem hotelowym położonym na terenie rozległego parku w województwie mazowieckim 87 km od Warszawy. Swoją wyjątkowość zawdzięcza połączeniu XVIII-wiecznej architektury oraz zabytkowego klimatu z perfekcyjnym, a także nowoczesnym wyposażeniem. To obiekt dla osób oczekujących najwyższego standardu, w ekskluzywnych, nowoczesnych wnętrzach.