Nowy Zastępca Dyrektora ds. Sprzedaży i Marketingu w obu warszawskich hotelach marki Radisson Blu

Z dniem 01 kwietnia br. nastąpiła zmiana w dziale sprzedaży w hotelach Radisson Blu Centrum Warszawa i Radisson Blu Sobieski Warszawa. Krzysztof Krychowiak objął stanowisko zastępcy dyrektora sprzedaży i marketingu na wyżej wymienione dwa warszawskie hotele.

Na tym stanowisku będzie odpowiadał m.in. za zarządzanie działem sprzedaży, maksymalizację zysków z różnych segmentów rynku oraz przygotowywanie strategii sprzedaży w obu hotelach.

Krzysztof Krychowiak pełnił ostatnio funkcję National Sales Managera w Globalnym Biurze Sprzedaży Grupy Hotelowej Carlson Rezidor i był odpowiedzialny za zarządzanie segmentem MICE pod kątem maksymalizacji przychodów dla 8 hoteli Grupy Carlson Rezidor w Polsce. Wcześniej pracował w różnych strukturach sprzedaży Grupy Hotelowej Orbis S.A

Radisson Blu Hotels & Resorts jest częścią Rezidor Hotel Group, jednej z najszybciej rozwijających się firm branży hotelarskiej na świecie. Portfolio grupy zawiera obecnie 400 hoteli liczących 87 000 pokoi, zlokalizowanych w 60 krajach. Firma zarządza tak znanymi markami hotelowymi, jak Radisson Blu, Radisson Red, Quorvus Collection, Country Inn, Park Inn by Radisson.

Radisson Blu to marka hoteli najwyższej klasy, wyróżniająca się 100-procentową Gwarancją Satysfakcji Gości oraz filozofią świadczenia usług „Yes I can“. Łączy pełną uwagi gościnność z unikalnym doświadczeniem w zakresie oferowanych usług oraz profesjonalne podejście do potrzeb i oczekiwań gości.


PR

Pensjonat Wulpink to malowniczo położony obiekt nad Jeziorem Wulpińskim. Jest to urokliwe miejsce, idealne dla wszystkich, którzy szukają kameralnego miejsca do wypoczynku, a także dające znakomite warunki dla uprawiania sportów wodnych, jak i wszelkich innych form rekreacji w zielonym otoczeniu i bliskim kontakcie z naturą.

Zespół Pałacowo-Parkowy w Wąsowie to idealne miejsce nie tylko do wypoczynku, ale także do organizacji szkoleń, konferencji, bankietów, imprez okolicznościowych i spotkań biznesowych. Obiekt dysponuje ośmioma profesjonalnie wyposażonymi salami konferencyjnymi, z których największa pomieści nawet 300 osób. W każdej sali dostępny jest bezprzewodowy Internet. Imprezy masowe organizujemy nawet dla kilku tysięcy osób!

Nowoczesny 3-gwiazdkowy hotel „Arena” został zaprojektowany z myślą o wymagających gościach, którzy cenią wygodne i praktyczne rozwiązania oraz pragną spędzić czas w miłej atmosferze. Klimat pomieszczeń i dogodna lokalizacja hotelu gwarantują doskonałe warunki do wypoczynku, relaksu i pracy. Hotel posiada pełne zaplecze noclegowo- gastronomiczne, centrum konferencyjne oraz ogród z kominkiem