O czym pamiętać, organizując event?

Eventy stają się coraz bardziej popularne – nie bez powodu. Wydarzenia tego typu, to okazja do nawiązania dialogu z konsumentami, doskonały sposób na wypromowanie produktu, czy usługi, ale również zintegrowanie pracowników firmy. W zależności od celu, jaki chcemy osiągnąć, każdy event powinien być zorganizowany w odpowiedni sposób. Istnieje jednak kilka ważnych kwestii, o których należy pamiętać w każdym przypadku.

Po pierwsze – budżet

Jak wiadomo, organizacja wydarzenia kosztuje, dlatego zanim przystąpisz do wcielania w życie jakichkolwiek pomysłów, określ budżet, jaki możesz przeznaczyć na ten cel. Niezależnie od tego, czy masz w planach kameralne przyjęcie, czy ogólnokrajową konferencję, zawsze warto znać kwotę, w jakiej należy się zmieścić. Znacząco ułatwia to proces organizacji.


Po drugie – pomysł

Każdej imprezie powinien przewodzić motyw i ciekawy pomysł. Dlatego prace nad organizacją eventu należy rozpocząć od stworzenia planu i określenia, jak całość ma wyglądać. Tworząc plan wydarzenia, weź pod uwagę zainteresowania uczestników, charakter imprezy czy branżę, w jakiej pracują zaproszone osoby. W inny sposób zorganizujesz konferencję dla biznesmenów, a w inny dla fanów muzyki. Dlatego najważniejsze jest, by przeanalizować upodobania uczestników, charakter działalności, którą prowadzą goście, a także cele, jakie chcesz osiągnąć, organizując event. Mając zebrane informacje, możesz już przystąpić do opracowywania programu imprezy i zaplanowania konkretnych aktywności.

Po trzecie – miejsce i termin

Nawet najlepszy pomysł nie wypali, jeśli nie znajdziesz odpowiedniego terminu oraz miejsca dla swojego eventu. Wybrany obiekt powinien pomieścić wszystkich zaproszonych gości, a także być dostosowany do atrakcji organizowanych w trakcie imprezy. Wybór miejsca eventowego jest oczywiście uzależniony od charakteru wydarzenia – jeśli masz w planie konferencję, wybierz obiekt wyposażony w komfortowe sale konferencyjne. Podobnie, jeżeli zaplanowałeś atrakcje, koncert czy zabawy, zorganizuj odpowiednie nagłośnienie i potrzebne rekwizyty. Pomyśl również o parkingu dla zmotoryzowanych, jak również o tym, w jaki sposób na miejsca dotrą osoby bez aut. Warto zadbać, by miejsce imprezy znajdowało się w pobliżu komunikacji, tak, by wszyscy bez problemu dotarli na czas.

Kwestia terminu również jest ważna. Nie wystarczy jedynie wybrać którykolwiek weekend. Firmowe imprezy integracyjne powinny odbywać się w takim czasie, by pracownicy mogli swobodnie zaplanować zarówno wypoczynek prywatny, jak i ten z kolegami z pracy. Warto też zadbać o to, by większość osób nie przebywała w wybranym terminie na urlopie. Jeśli zaś planujesz event komercyjny, najlepszym wyborem będą wolne dni, dzięki czemu na miejsce przybędzie wielu gości. Pamiętaj tylko, by sprawdzić, czy w pobliżu w tym samym czasie nie odbywa się inna impreza, która będzie dla twojej konkurencją.

Po czwarte – poproś o pomoc

Zorganizowanie eventu, szczególnie na większą liczbę gości, może być kłopotliwe dla osoby, która na co dzień się tym nie zajmuje. Warto w takiej sytuacji zgłosić się do agencji, która organizuje imprezy profesjonalnie. Agencja 4MAT kompleksowo zajmuje się organizacją różnego rodzaju eventów, zarówno imprez integracyjnych i motywacyjnych dla pracowników, jak i działaniami promocyjnymi i sprzedażowymi. Przekazując zadanie zorganizowania eventu w ręce profesjonalistów zyskujesz gwarancję, że wszystko zostanie przygotowane tak, jak powinno.

Wyobraź sobie miejsce, gdzie luksus spotyka się z nieskazitelną naturą. Hotel Żubrówka ****, położony na skraju Białowieskiego Parku Narodowego, to nie tylko przestrzeń idealna do organizacji konferencji i spotkań biznesowych, ale także oaza spokoju i relaksu. Nowoczesne zaplecze konferencyjne, wykwintna kuchnia regionalna oraz szeroka gama atrakcji integracyjnych sprawiają, że każdy pobyt w tym wyjątkowym miejscu staje się niezapomnianym przeżyciem. Odkryj, jak połączyć efektywną pracę z chwilami odprężenia w otoczeniu dziewiczej przyrody!

Pałac Wojanów to nowoczesne centrum konferencyjne osadzone w murach romantycznej rezydencji dworskiej. Kompelks hotelowy dysponuje 3 salami konferencyjnymi, 2 bankietowymi, 91 pokojami dla 196 gości oraz strefą SPA&Wellness

Zespół Pałacowo-Parkowy w Wąsowie to idealne miejsce nie tylko do wypoczynku, ale także do organizacji szkoleń, konferencji, bankietów, imprez okolicznościowych i spotkań biznesowych. Obiekt dysponuje ośmioma profesjonalnie wyposażonymi salami konferencyjnymi, z których największa pomieści nawet 300 osób. W każdej sali dostępny jest bezprzewodowy Internet. Imprezy masowe organizujemy nawet dla kilku tysięcy osób!