We wszystkich hotelach Mercure w Polsce: w Gdańsku, Wrocławiu, Opolu, Mrągowie, Warszawie, Lublinie, Jeleniej Górze, Poznaniu, Toruniu, Częstochowie, Karpaczu i w Zakopanem na początku kwietnia rusza nowa kampania promocyjna Słodki Sekret Hoteli Mercure (Sweet Secret by Mercure). Goście, którzy zdecydują się na rezerwację dwóch noclegów ze śniadaniem i dostępem do Internetu w dniach od 2 kwietnia do 31 maja dostaną 40% zniżki na pobyt. Dodatkowo w pokoju będzie na nich czekać słodka niespodzianka – bombonierka z ręcznie wyrabianymi czekoladowymi pralinami.
Z okazji wprowadzenia nowej kampanii promocyjnej Sweet Secret by Mercure w hotelowych restauracjach i barach pojawi się czekoladowe menu zawierające wyjątkową aromatyczną kawę podawaną z trzema pralinami, czekoladowe ciasto z truskawkami i lodami do wyboru oraz bombonierkę 11 czekoladek. Asortyment przygotowała manufaktura Chocoffee, która od ponad 80. lat słynie w Polsce z oferowania doskonałej jakości i unikalności swoich wyrobów. Frywolna pomarańcza z nutką pieprzu, czy Cynamonowe usta to tylko niektóre z propozycji. Cukiernicy Chocoffee szczególnie zachęcają do skosztowania praliny Mercure z malinowym nadzieniem i z dodatkiem chili. Unikatową bombonierkę ze specjalnie przygotowaną selekcją jedenastu czekoladek będzie można zakupić w restauracjach, barach i recepcjach wszystkich hoteli Mercure w Polsce.
„Słodki Sekret Hoteli Mercure (Sweet Secret by Mercure) to urozmaicona istniejąca oferta Ready to Visit. Tym razem oferujemy klinetom coś więcej niż tylko pobyt w naszych hotelach. Dostarczamy także wyjątkowych doznań i przeżyć, dzięki wyśmienitym czekoladowym wyrobom. Wierzymy, że takie połączenie pozostawi gościnność hoteli Mercure na długo
w pamięci gości.”– powiedziała Inga Ganowska, Brand Manager sieci Mercure w Polsce.
Mercure to synonim niepowtarzalności. Każdy z 690 hoteli zlokalizowanych na całym świecie zachwyca indywidualnym stylem nawiązującym do kultury danego regionu. Doskonałe lokalizacje i równowaga pomiędzy klasyką a współczesnością, czynią z marki Mercure symbol wypoczynku w najlepszym stylu. Mercure to także podróż w krainę zmysłowych przyjemności, bogaty wybór regionalnych smaków zaspokoi najbardziej wyrafinowane gusty.
Nowa kampania Sweet Secret by Mercure wpisuje się w charakter marki proponując gościom czekoladowe wyroby lokalnej manufaktury Chocoffee. Wszystko zgodnie z filozofią Let Good Things Happen.
Promocja kampanii Sweet Secret by Mercure jest wspierana przez działania PR i w social media. Podczas Międzynarodowego Dnia Czekolady, 12 kwietnia zostaną zorganizowane konkursy na antenie Radia PIN oraz na portalu społecznościowym Facebook. Kampanię promuje seria działań e-commerce na www.acccorhotels.com i www.mercure.com
***
Mercure to jedna z najbardziej rozpoznawanych marek hotelowych na świecie. Jest obecna w 51 krajach, dysponuje prawie 700 hotelami położonymi przede wszystkim w centrach miast, w pobliżu lotnisk lub w miejscach idealnie nadających się do wypoczynku: w górach, nadmorskich kurortach czy przy polach golfowych. W Polsce działa 12 hoteli Mercure, trzy- i czterogwiazdkowych.
Orbis to największa w Polsce firma hotelowa, operująca siecią blisko 60 hoteli, które oferują 10,5 tysiąca pokoi. Hotele działają pod markami Sofitel, Novotel, Mercure, Ibis, Etap oraz Orbis Hotels, które gwarantują wysoką jakość usług w obiektach o standardzie od jednej do pięciu gwiazdek. W skład Grupy Kapitałowej Orbis wchodzi także firma Orbis Transport, zajmująca się krótko- i długoterminowym wynajmem samochodów.
Partnerem strategicznym Orbis jest firma Accor, wiodący na świecie operator hotelowy i lider rynku europejskiego, operujący 4 400 hotelami z ponad 500 tys. pokoi w 90 krajach. Szerokie portfolio marek hotelowych Accor – Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Suite Novotel, Mercure, Adagio, ibis, all season/ibis Styles, Etap Hotel/ Formule 1/ibis budget, hotelF1 i Motel 6 a także związane z nimi Thalassa sea & spa i Lenôtre – gwarantują zróżnicowaną ofertę usług i produktów od luksusowych po ekonomiczne. Accor zatrudnia 145 tys. pracowników na całym świecie, oferuje swoim klientom i partnerom blisko 45 lat wiedzy i doświadczenia.