Jak zabezpieczać dane na portalach społecznościowych – kto odpowiada w przypadku naruszeń na portalu internetowym? E-marketing w kontekście ochrony danych osobowych – jak prowadzić konkursy, jak przygotować mailing by nie był SPAM-em? Jak to naprawdę jest z „ciasteczkami” (cookies)? Czy zawsze potrzebna jest zgoda osoby, której dane przetwarzam w Internecie? Czy mogę przetwarzać dane bez konieczności uzyskiwania zgody?
Jeśli nie znasz odpowiedzi na te pytanie – Konferencja jest dla Ciebie! W przypadku e- danych osobowych nic nie jest oczywiste!
Pretekstem do zorganizowania Konferencji jest próba obalenia mitów dotyczących przetwarzania, gromadzenia oraz przede wszystkim zabezpieczania danych osobowych w cyberprzestrzeni. Zagadnienia podejmowane podczas Konferencji dotyczą przede wszystkim obszaru sieci internetowej. Należy bowiem pamiętać, że nikt w sieci nie jest anonimowy, zaś ostatnie doniesienia o wyłudzaniu danych osobowych oraz wyroki nakazujące udostępnianie IP skłaniają do dyskusji na temat prywatności w Internecie. Dodatkowym atutem Konferencji jest próba odpowiedzi na pytanie „Czy prawo gwarantuje nam bezpieczeństwo i prywatność w Internecie”?
Konferencja ma wymiar praktyczny – wszyscy prelegenci, z autopsji, znają problemy związane z zagadnieniami cyber-prawa w kontekście ochrony danych osobowych, odpowiedzialności za naruszenie ustawy a także zagrożeń związanych z e-danymi.
Więcej o konferencjach na www.wirtualnakultura.pl
„E-Marketing a dane osobowe po nowelizacji – bezpieczeństwo, prywatność i ochrona w cyberprzestrzeni”.
Wszystko co chciałbyś wiedzieć a wstydzisz się zapytać
10.00 |
e- Marketing a ochrona danych osobowych – reklama usług i produktów w Internecie
Mec. Monika Brzozowska – adwokat, partner w kancelarii PD&B
|
10.45
|
Prezentacja firmy: Cloud computing a dane osobowe – aspekt techniczny i prawny
|
11.15 |
Ochrona danych osobowych w serwisach społecznościowych i serwisach internetowych a e-marketing – Kto odpowiada za treści umieszczane na portalach internetowych; – Jakie prawa ma użytkownik portalu, czy sprzeciw użytkownika blokuje przetwarzanie danych? – E-marketing a dane osobowe pozyskane z portali społęcznościowych – Prawo do zapomnienia w polskich regulacjach – Analiza regulaminów portali społecznościowych Mec. Piotra Łada – adwokat, autor artykułów eksperckich między innymi w “Rzeczpospolitej”, ”Gazecie Finansowej”
|
12.15 |
Lunch |
13.15 |
Programy lojalnościowe a ochrona danych
Paweł Litwiński – adwokat,
|
14.00 |
Prezentacja firmy: Cyber- zagrożenia – phising (kradzież tożsamości), wyłudzanie danych, spyware, IP spoofing, stealware, wirusy komputerowe i robaki komputerowe Przedstawiciel firmy Symantec Polska |
15.00 |
Zakończenie działań marketingowych a przetwarzanie danych osobowych
Mec. Paweł Derlikowski – adwokat, specjalista ds. ochrony danych osobowych, partner w kancelarii PD&B |
15.45 |
Adresy IP i adres e-mail jako dane osobowe – czy są chronione przez prawo?
Mec. Monika Brzozowska – adwokat, ekspert z zakresu prawa nowych technologii, partner w Kancelarii PD&B |
16.15 |
Podsumowanie Konferencji |
16.30 |
Zakończenie Konferencji, rozdanie certyfikatów |