Otwierasz własną firmę? Sprawdź, jak zaistnieć na rynku

Każda osoba stawiająca pierwsze kroki w biznesie musi liczyć się ze sceptycznym podejściem społeczeństwa do jej działań. Dużo trudniej mają nowo otwarte firmy czy działalności, o których istnieniu nikt jeszcze nie wie. Zaraz po otwarciu restauracji, kwiaciarni czy sklepu musisz w jakiś sposób rozreklamować swoje usługi. Najskuteczniejsze są najprostsze formy reklamy, takie jak ulotki czy plakaty. Ale czym powinna charakteryzować się ulotka, żeby odbiorca nie wyrzucił jej bez czytania do kosza?

Ważny nie tylko przekaz, ale też oprawa
Nie wystarczy od pauz wymienić co można u nas zjeść, czy jakie produkty kupić. Aby przyciągnąć oko odbiorcy, a potem by przeczytane treści utkwiły mu w pamięci, trzeba się trochę bardziej postarać. Po pierwsze ważne jest chwytliwe hasło lub nazwa, która będzie się kojarzyć z oferowanymi przez nas usługami. Po drugie – oprawa graficzna. Wbrew pozorom nie wystarczy umieścić na ulotce pierwszego lepszego znaczka pobranego z Internetu. Zarówno kolor, jak i wszelkie obrazki, które znajdą się na tym niewielkim skrawku papieru muszą być dobrze przemyślane. Dobrze jest też w pewien sposób podejść potencjalnego klienta, np. umieszczając na ulotce tekst „z tą ulotką pierwsze zakupy zrobisz o 20% taniej”. Przynajmniej będziesz mieć pewność, że reklama nie wyląduje w koszu, bo dana osoba będzie chciała zachować sobie możliwość zrobienia zakupów po promocyjnej cenie.

Darmowe gadżety promocyjnej
Niektóre drukarnie oferujące realizację ulotek (np. https://diamond-druk.pl/) mają w swojej ofercie także przygotowanie różnego rodzaju gadżetów promocyjnych. Wszelkie profity wręczane odbiorcom zazwyczaj przynoszą dobre skutki, bo ludzie uwielbiają dostawać coś za darmo, bez względu na to czy jest to kubek, długopis czy niewielki breloczek. Ale w tym przypadku również trzeba przemyśleć co znajdzie się na danym produkcie, tak aby odbiorca wiedział, od kogo dany gadżet otrzymał i kto go zaprasza do skorzystania z dedykowanych mu usług.

Nie popełniaj jednak błędów nowicjuszy, którzy chcą całość projektu zrealizować od razu. Na próbę zamów niewielką partię ulotek i gadżetów, rozdaj je i sprawdź, czy przynoszą rezultaty jakich oczekiwałeś. Jeśli nie będą miały odpowiedniego odzewu to jest to sygnał dla Ciebie, że coś jest nie tak i musisz zmienić przekaz albo jego formę. Dzięki temu po wprowadzeniu poprawek ponownie dokonasz druku, a nie będziesz musiał wyrzucać tysięcy ulotek do kosza.

Pałac Wojanów to nowoczesne centrum konferencyjne osadzone w murach romantycznej rezydencji dworskiej. Kompelks hotelowy dysponuje 3 salami konferencyjnymi, 2 bankietowymi, 91 pokojami dla 196 gości oraz strefą SPA&Wellness

Hotel Wyspiański to 3-gwiazdkowy obiekt, położony jest w świetnej lokalizacji, w sąsiedztwie Plant okalających Stare Miasto, co sprawia, że wszystkie główne atrakcje Krakowa są łatwo dostępne.

Mieszczący się na wyspie okolonej fosą zamek wraz z 12 ha parkiem był w przeszłości jedną z najokazalszych rezydencji magnackich w Polsce. Był siedzibą króla Polski Stanisława Leszczyńskiego oraz książąt Sułkowskich. Sale paradne zamku wraz z wystawami eksponatów są udostępnione dla zwiedzających. Zamek jest obiektem konferencyjnym i miejscem organizacji wszelkiego rodzaju imprez firmowych i prywatnych. Posiada hotel w kategorii 3* oraz własną gastronomię z obszerną restauracją.