Jak się wyróżnić spośród miliona stoisk?
Na każdym stoisku jest jednak to samo, tylko w innych kolorach. Cukierki, firmowe gadżety typu długopisy czy naklejki… A także standy reklamowe. Każdy ma ściankę reklamową, roll-upa i inne tego typu wynalazki, więc można sobie zadać pytanie, po co być kolejną firmą ze ścianką reklamową? Z jednej strony, gdy ktoś zrobi sobie zdjęcie na tle ścianki z logiem i nazwą przedsiębiorstwa, a potem wrzuci do mediów społecznościowych, na pewno wygeneruje to trochę szumu dla firmy. Z drugiej: jeśli każda firma ma mniej więcej taką samą ściankę reklamową w podobnym układzie, to jak w takiej sytuacji można się wyróżnić?
Pomysłowa ścianka reklamowa
Odpowiedź jest prosta – należy zaprojektować ściankę reklamową tak, aby była unikalna. Jak podpowiada na swojej stronie firma RETIO Systemy Wystawiennicze (https://www.retio.pl/), tego typu ścianki to przestrzeń, którą można zaaranżować i ułożyć w ciekawy, przyciągający sposób. Można eksperymentować ze stylem 3D, można się odwołać do znanych i lubianych motywów, a można po prostu dać na ściance coś szalonego i niespodziewanego – ale przynajmniej bardziej szalonego niż zwykłe logo firmy.
Ścianki reklamowe jako nośnik dobrej reklamy
Podstawową funkcją ścianek jest przekazanie informacji o tym, że istnieje dane przedsiębiorstwo i zajmuje się ono konkretną dziedziną. Jeśli dzięki oryginalnej aranżacji przestrzeni na ściance uda się sprawić, że każdy przechodzień zapamięta nazwę firmy, to już spory sukces. A jeśli ścianka będzie na tyle ciekawa, że dużo ludzi będzie chciało sobie zrobić przy niej zdjęcie, gwarantuje to dodatkową promocję w mediach społecznościowych. Co najważniejsze, będzie to promocja autentyczna i niewymuszona. Można też rozdawać cukierki w zamian za zrobienie zdjęcia na ściance i opublikowanie go na Instagramie czy Facebooku z konkretnym hasztagiem. Jak widać, istnieje wiele ciekawych pomysłów, w których ścianka reklamowa może odgrywać główną rolę i znacząco przyczyniać się do rozpoznawalności marki… Wystarczy tylko ruszyć głową, zaprojektować dobrze ściankę, a potem zamówić ją z wybranego sklepu, upewniwszy się uprzednio, że produkt będzie najwyższej jakości.