Potężna dawka wiedzy na Targach Event 2010

Zbliżające się Targi Event 2010, które zostały zaplanowane w dniach 7 i 8 października w Warszawie zapowiadają się wyjątkowo interesująco pod względem programu. Można w nim bowiem znaleźć wiele ciekawych i intrygujących punktów. Ważne, że wstęp na wszystkie konferencje jest bezpłatny. Należy jedynie dokonać rejestracji on-line na www.targievent.pl/rejestracja

Zbliżające się Targi Event 2010, które zostały zaplanowane w dniach 7 i 8 października w Warszawie zapowiadają się wyjątkowo interesująco pod względem programu. Można w nim bowiem znaleźć  wiele ciekawych i intrygujących punktów. Ważne, że wstęp na wszystkie konferencje jest bezpłatny. Należy jedynie dokonać rejestracji on-line na www.targievent.pl/rejestracja

W programie targów znajdą się dyskusje z udziałem zaproszonych gości, praktyczne poradniki oraz wypowiedzi ekspertów z zakresu: bezpieczeństwa eventu i jego promocji,  techniki eventowej, ochrony pomysłu i scenariusza eventu, wykorzystania eventu w marketingu i sprzedaży. Jeżeli ktoś szuka odpowiedzi na pytania:

·         W jaki sposób zaplanować przestrzeń eventu, aby był on bezpieczny dla jego uczestników?
·         Jak wykorzystać nowe technologie do promocji eventu?
·         Jakie są wymagania prawne dotyczące organizacji imprez masowych?
·         Co zrobić, aby zwiększyć frekwencję podczas eventu?
·         Jak wywołać burzę medialną wokół wydarzenia?

Na pewno znajdzie je na Targach Event. Pełny program targów można sprawdzić tutaj.
 
Dla kogo targi?
Targi Event są skierowane przede wszystkim do organizatorów wydarzeń, którzy potrzebują sprzętu inspiracji oraz wiedzy:

·         przedstawicieli agencji eventowyh, reklamowych i PR-owych oraz zajmujących się kompleksową organizacją wesel,
·         organizatorów targów, zjazdów, konwencji i kongresów oraz wydarzeń sportowych, politycznych i kulturalnych,
·         przedstawicieli samorządów odpowiedzialnych za organizację imprez i wydarzeń w miastach, gminach i dzielnicach,
·         event managerów korporacji oraz dużych firm.

Oprócz interesującego programu wydarzeń towarzyszących, osoby odwiedzające targi mogą liczyć na szeroką ofertę produktów i usług potrzebnych przy organizacji eventów, a także nowości technologiczne, ciekawe pomysły i zaskakujące rozwiązania
 
Jaka tematyka?
Organizatorzy zapewniają, że tegoroczne targi zostaną podzielone na wygodne sektory tematyczne, co będzie sprzyjać łatwemu dotarciu do właściwej grupy produktów i usług. Aktualne sektory: strefa rozrywki, bezpieczeństwo i porządek, techniki eventowe, obiekty eventowo-konferencyjne (w tym meeting bar). Tematyka tegorocznych targów obejmuje: produkty i technologie eventowe, scenografię, atrakcje eventowe, bar i catering, obsługę eventów, miejsca eventowe, bezpieczeństwo i porządek, nośniki reklamy, a także produkty i usługi uzupełniające: gadżety reklamowe tworzone dla potrzeb eventów,  pogotowia BTL.
 
 
Więcej informacji
Organizator: MT Targi
Tel.: 22 529 39 00
 

 

 

Ośrodek STARY MŁYN to Hotel Młynarz, zespół komfortowych, całorocznych domków, Karczma Młynarzówka i sale konferencyjne. Stary Młyn położony jest w malowniczym, zielonym rozlewisku Prosny, na skraju historycznej miejscowości Bolesławiec k. Wieruszowa - osady założonej w 1266 roku przez Księcia Kaliskiego Bolesława Pobożnego.

Hotel Amber*** usytuowany jest na wzgórzu w samym środku Gdańska, zaledwie 2 km od Głównego Miasta w spokojnej dzielnicy Suchanino, przy ul. Powstańców Warszawskich 45. Oferujemy zakwaterowanie w standardzie trzygwiazdkowym dla osób podróżujących biznesowo oraz turystycznie. Hotel posiada własny duży parking również dla autokarów bezpłatny dla gości hotelowych.