Pozycjonowanie oraz płatne kampanie reklamowe, czyli sposoby na promowanie sklepu internetowego

E-commerce to coraz mocniej rozwijająca się gałąź sprzedaży, gdyż klienci aktualnie jeszcze chętniej korzystają z zakupów online.

Jednak, aby zaistnieć w sieci, konieczna jest stała praca nad tym, aby potencjalnie zainteresowane Twoimi produktami osoby mogły na nie trafić. Możesz wybrać działania organiczne, czyli cieszące się coraz większą popularnością pozycjonowanie (znane także pod nazwą SEO), lub płatne – reklamy w mediach społecznościowych lub wyszukiwarkach. Przedstawiamy je bliżej!

 


Jak dać się znaleźć w sieci? Kilka słów o SEO

Jedną z podstawowych i chętnie wykorzystywanych metod na promowanie sklepu internetowego jest właśnie SEO. Dzięki prawidłowej optymalizacji swojego sklepu, tworzeniu contentu z wykorzystaniem odpowiednich fraz i pozyskiwaniu linków przychodzących z innych stron możesz znaleźć się na pierwszej stronie wyszukiwarki Google. To doskonały sposób na dotarcie do osób, które już wiedzą, czego potrzebują – skąd ta pewność? Wpisują przecież w wyszukiwarkę konkretne hasła, dzięki czemu możesz być pewien, że to osoby zainteresowane Twoimi produktami.

 

 

Kampanie reklamowe – media społecznościowe, a może Google Ads?

Wybierając miejsce, w którym będziesz reklamował swój sklep, powinieneś poznać różnice między różnymi platformami. Reklamy w wyszukiwarce Google w pewien sposób przypominają pozycjonowanie, jednak za miejsce na początku wyników wyszukiwania musisz zapłacić, a nie osiągasz go w sposób organiczny. Natomiast media społecznościowe to świetny sposób na dotarcie do zupełnie nowych osób, które jeszcze nie słyszały o Twojej marce. Jeśli jednak chcesz od razu skupić się na sprzedaży, postaw na remarketing, czyli promowanie się wśród osób, które już odwiedziły Twoją stronę www lub fanpage. Najlepszy marketing internetowy to ten dopasowany do Twoich celów.

 

 

Nie tylko kampanie reklamowe na Facebooku – jakie inne social media warto wykorzystać do płatnych kampanii?

Instagram, Tik Tik, LinkedIn, a może Youtube? Możliwości na ciekawe kampanie reklamowe, które jednak przede wszystkim przynoszą efekty, jest wiele, nie musisz ograniczać się jedynie do popularnego Facebooka! Jeśli działasz w systemie B2B, dobrym kanałem dla Twojej marki może okazać się LinkedIn – w ten sposób najłatwiej dotrzesz do innych właścicieli firm. Nie skreślaj jednak innych mediów, gdyż osoby zainteresowanie Twoją marką możesz znaleźć zarówno na Tik Toku, jak i LinkedInie. Najważniejsze jest odpowiednie targetowanie grup docelowych, dzięki czemu Twoje reklamy dotrą do odpowiednich osób, niezależnie od miejsca. 

 

 

Marketing internetowy na najwyższym poziomie – jak osiągnąć najlepsze efekty?

Wiele osób zastanawia się, jakie działania wybrać dla swojego sklepu. Czy wystarczy samo SEO? A może warto połączyć je z działaniami płatnymi w social mediach? Na to pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi, a wszystko zależy od rodzaju Twojego biznesu. Możemy jednak podpowiedzieć, że często jednoczesne docieranie do klientów za pomocą kilku kanałów sprzedaży jednocześnie przynosi doskonałe wyniki. Pozycjonowanie działa na osoby, które szukają konkretnych produktów lub usług, natomiast za pomocą Facebook Ads możesz zaprezentować swoje produkty osobom, które jeszcze nie wiedzą, że ich potrzebują lub wręcz przeciwnie – tym, które wykazały zainteresowanie poprzez odwiedziny Twojej strony internetowej czy fanpage’a! Możliwości jest mnóstwo, a najlepsze efekty przyniesie testowanie różnych rozwiązań.

Hotel Wyspiański to 3-gwiazdkowy obiekt, położony jest w świetnej lokalizacji, w sąsiedztwie Plant okalających Stare Miasto, co sprawia, że wszystkie główne atrakcje Krakowa są łatwo dostępne.

Wyższa Szkoła Zarządzania w Częstochowie oferuje wynajem sal wykładowych,pracowni komputerowych i auli. Szkoła umożliwia organizację konferencji,sympozjów, szkoleń i spotkań rekrutacyjnych.

Pałac Wojanów to nowoczesne centrum konferencyjne osadzone w murach romantycznej rezydencji dworskiej. Kompelks hotelowy dysponuje 3 salami konferencyjnymi, 2 bankietowymi, 91 pokojami dla 196 gości oraz strefą SPA&Wellness