Każda firma planując przeprowadzenie lub organizując konferencje, szkolenia czy seminaria chce, aby te spotkania wpływały pozytywnie na jej wizerunek. Dlatego do tego celu coraz częściej wykorzystuje się multimedia. Prezentacje tworzone za jej pomocą to przekaz atrakcyjniejszy od tradycyjnego. Zwracają one większą uwagę słuchaczy na treść wystąpienia oraz pozwalają lepiej zobrazować prezentowany temat konferencji.
Zastosowanie ciekawych efektów, podkładu muzycznego czy narracji lektora pozwala przygotować produkt sprawdzający się na spotkaniach biznesowych, seminariach i szkoleniach. Prezentacja multimedialna stanowi też bogate źródło informacji o instytucji, firmie i jej produktach.
Do niedawna podczas prezentacji najczęściej używano folii, na których drukowany był tekst i obraz, które za pomocą odpowiedniego rzutnika prezentowano na ekranie. Obecnie, dzięki upowszechnieniu się notebooków i projektorów multimedialnych, folie wypierają prezentacje przygotowywane w postaci elektronicznej co usprawnia przekaz informacji.
Źródło: Infor.pl