Promocja turystyki biznesowej we Wrocławiu

Promocja Wrocławia i Dolnego Śląska jako centrum turystki biznesowej – sektora turystyki, który stanowi obecnie niszę, charakteryzującą się wysoką dochodowością i perspektywą rozwoju, to zadanie, jakie stawia sobie obecnie ten obszar naszego kraju. Planuje się realizację następujących działań promujących miasto Wrocław i Dolny Śląsk jako centrum turystyki biznesowej...

Promocja Wrocławia i Dolnego Śląska jako centrum turystki biznesowej – sektora turystyki, który stanowi obecnie niszę, charakteryzującą się wysoką dochodowością i perspektywą rozwoju, to zadanie, jakie stawia sobie obecnie ten obszar naszego kraju. Planuje się realizację następujących działań promujących miasto Wrocław i Dolny Śląsk jako centrum turystyki biznesowej:

·                budowa portalu internetowego dotyczącego turystyki biznesowej, a przez to promocja miasta w Internecie,

·                promocja regionu w prasie i magazynach branżowych,

·                planowany udział w zagranicznych targach turystyki biznesowej,

·                opracowanie i rozprowadzenie materiałów promocyjnych o mieście i regionie (filmu, prezentacji         multimedialnej, katalogu oraz broszur),

·                organizacja warsztatów roboczych za granicą,

·                marketing bezpośredni i warsztaty robocze we Wrocławiu,


Realizacja tych działań promocyjnych przyciągnie do Wrocławia i na Dolny Śląsk organizatorów
konferencji i kongresów, a  dzięki temu zostanie wykorzystany istniejący potencjał miasta i regionu do organizowania tego typu imprez
. Wymaganymi standardami w tym obszarze są takie wytyczne jak: duża sala konferencyjna oraz hotele o wysokim standardzie. Jednakże  Wrocław posiada w swojej ofercie odpowiednio dużą powierzchnię wystawienniczą – w Hali Stulecia oraz noclegi w hotelach o wysokim standardzie. Ponadto miasto posiada atuty, które przyciągają do miasta organizatorów tego typu imprez biznesowych, należą do nich: duża baza naukowa, duża liczba firm o różnych specjalnościach, dostępność komunikacyjna, bogata oferta kulturalna, artystyczna oraz atrakcyjność krajobrazu miejskiego z licznymi zabytkami.

Wrocław należy do województwa dolnośląskiego położonego na południowo-zachodnim krańcu Polski. Graniczy od zachodu z Niemcami oraz przez Sudety z Czechami. Takie położenie, w połączeniu ze stosukowo dobrze rozwiniętą infrastrukturą transportową daje spore szanse rozwojowe regionu. 

Rozwój sektora turystyki w tym turystyki biznesowej zmniejszy dzielący Wrocław i Dolny Śląsk od innych regionów Europy dystans cywilizacyjny, polepszy jakość życia mieszkańców dzięki nowym miejscom pracy w branżach związanych z turystyką, zmniejsz  utrzymujące się wciąż na wysokim poziomie bezrobocie.
Wizerunek miasta Wrocławia zyska na atrakcyjności, w tym także na atrakcyjności turystycznej. Miasto to wejdzie do grona miast reprezentacyjnych, gdzie organizowane imprezy
biznesowe potwierdzą doskonałość tego regionu do organizacji wszelkiego rodzaju imprez korporacyjnych.

M-S-M

 

Hotel Swing oferuje 147 nowoczesnych, komfortowo wyposażonych pokoi jednoosobowych i dwuosobowych, w tym 3 luksusowe apartamenty, 3 pokoje dla osób niepełnosprawnych oraz 6 pokoi typu studio, które są idealnym rozwiązaniem dla rodzin

Cottonina Hotel & Mineral SPA Resort zajmuje się w organizacją wyjątkowych pobytów integracyjnych i spotkań biznesowych. Komfortowe zaplecze konferencyjne zostało starannie zaprojektowane tak, aby łączyć funkcjonalność ze stylowym wystrojem. Umiejętność dopasowania się do potrzeb Klientów jest kluczem do sukcesu, który posiadają nasi specjaliści. Dzięki nabytemu doświadczeniu sporządzą ofertę na miarę najbardziej wyszukanych potrzeb.