Tymczasem konkurencja wyprzedza nas coraz szybciej. Czy jednak reklamy statyczne nas zadowalają i czy przybywa nam klientów?
Czym jest Digital Signage?
Platforma Digital Signage jest właśnie rozwiązaniem dla wszystkich tych, którzy odważnie chcą, aby ich firma lub placówka wkroczyła w nowoczesny świat reklamy cyfrowej. Digital Signage spełnia również marzenie o samodzielnym tworzeniu niepowtarzalnych reklam bez zdawania się na pomoc zewnętrznych firm. Oprogramowanie platformy w prosty sposób pomaga i prowadzi użytkownika krok po kroku tak, żeby powstała wyjątkowa reklama, która stanie się wizytówką Twojej firmy. Nie potrzebne są do tego wcześniejsze szkolenia czy kursy. Każdy wyznaczony pracownik lub sam szef w kilka minut z pomocą Digital Signage stanie się profesjonalnym reklamodawcą. Zamiast nudnych gablot z wywieszonymi gazetkami zacznijmy działać na wszystkie zmysły odbiorcy, bo tak dziś działa reklama. Digital Signage umożliwia łączenie różnych mediów – wideo i audio. Dzięki temu Twoja reklama będzie przykuwać uwagę klientów.
Jak korzystać z Digital Signage?
Po podłączeniu do prądu i Internetu platforma jest gotowa do użycia. Wystarczy, że zalogujesz się na własne konto, żeby rozpocząć tworzenie reklam. Do bazy danych wprowadź Twoje zdjęcia, grafiki, pliki wideo. Jeśli nie posiadasz własnych na początku przygody z kreowaniem reklam, wybierz je z tysięcy dostępnych na platformie Digital Signage. Następnie zastosuj gotowe szablony i przygotuj interesujące opisy produktów lub usług. Gotowe! Teraz już tylko wciskasz przycisk play i na wszystkich ekranach, którymi dysponujesz, pojawi się content, który oryginalnością przykuje uwagę i zaangażuje Twoich klientów do wyboru Twojej placówki. Badania rynku wyraźnie pokazują, że takiego efektu nie przynoszą już tradycyjne, statyczne reklamy.
Digital Signage pozwala także na stałe monitorowanie reklam i wprowadzanie zmian w czasie rzeczywistym. Można zatem błyskawicznie reagować na powstałe błędy lub wprowadzać poprawki ze względu na potrzeby i reakcje klientów.
Dziś nie ma już czasu na czekanie na realizację reklam statycznych. Tym bardziej, że nie przynoszą one pożądanych efektów marketingowych. Zacznij sam przygotowywać oryginalne reklamy, żeby znaleźć się w czołówce firm.