Jednak kreatywność, pomysłowość i zaangażowanie firm sprawia, że pylony reklamowe cały czas są trendem na rynku. Zmienia się ich forma, wykonanie, a nawet malowanie! Dzięki temu pozostają one w dobrej formie na lata i z pewnością jeszcze nie raz nas zaskoczą.
Nie tylko pozostają one cały czas dobrą promocją dla marek, ale też, i co najważniejsze, pylony reklamowe przyciągają wzrok klientów i pomagają im dotrzeć na miejsce. Dlatego trudno je zastąpić inną formą promocji.
Pylony reklamowe pełnią ważną funkcję w promocji marki.
Pylony reklamowe odzwierciedlają wizję marki
Jedna z ostatnich realizacji w firmie Graffico – reklamy do nieba pokazała, że dzięki malowaniu proszkowym można osiągnąć realny efekt malowanego drewna na pylonie reklamowym. Wykorzystanie tej technologii pozwoliło marce, która zleciła realizację, wyróżnić się, a jednocześnie odzwierciedlić na nim swój wizerunek branży ogrodniczej. Na odwrocie znaku pozostała wolna przestrzeń, na której firma postanowiła posadzić bluszcz. Będzie on zdobił pylon przez cały rok, nawet zimą, ponieważ roślina ta jest zielona cały czas!
Dla marki realizacja ta była bardzo ważna, ponieważ miała ona obrazować wszystkim przejezdnym to, co dla tej firmy jest najważniejsze – czyli zgodność z naturą i ekologią. Realizacja została wykonana z możliwie najtrwalszych materiałów, które będą służyły wiele lat, bez konieczności ich wymiany.
Tym bardziej, że obecne technologie produkcyjne pozwalają na znacznie więcej niż jeszcze kilka lat temu. Ostatnio na rynku pojawiła się m.in. możliwość wyklejania takiego znaku folią 3M, której sam producent daje 8 lat gwarancji. Jest ona znacznie lepsza i trwalsza od dotychczasowych możliwości.
Jak powstają pomysły na nietypowe pylony reklamowe?
Przede wszystkim należy mieć świadomość, że jest to ciężka i długa praca wielu osób. Potrzebne jest zaangażowanie firmy zlecającej, grafików i kierowników produkcji.
Firma powinna nakreślić, jak według nich powinien wyglądać pylon reklamowy lub najistotniejsze dla nich elementy. Potem graficy tworzą wizualizację, która pomaga zobrazować jego wygląd, a na końcu kierownicy produkcyjni oceniają możliwości techniczne jego wykonania i przystępują do działania.
Pomysły na nietypowe pylony reklamowe tworzą się miesiącami i są wynikiem długich i zaciętych dyskusji między wszystkimi wymienionymi działami. Dlatego jeśli planujesz zmianę pylonu cenowego lub jego postawienie, musisz być przygotowany na to, że jest to długi proces. Każda Twoja sugestia powinna pojawić się możliwie jak najszybciej, aby działy produkcyjne mogły ocenić możliwości techniczne, a graficy odpowiednio wcześnie umieścić Twoje sugestie na wizualizacjach.
Czy klient naprawdę zwraca uwagę na pylony reklamowe?
Tak. Pylony reklamowe od zawsze stanowią drogowskazy i wizytówki firmy. Pozwalają dostrzec się z dużej odległości niezależnie od tego, czy klient przemieszcza się pieszo, czy też samochodem. Dodatkowo jest środkiem komunikacji zewnętrznej, dlatego warto zadbać o jego wygląd, ponieważ klienci oceniają firmy pod pryzmatem tego, co widzą, a widzą to, co jest im udostępniane.
Dlatego zadbaj o każdy szczegół, skontaktuj się z odpowiednim producentem oraz dziel się swoimi pomysłami z grafikami. Te działania pozwolą zadbać o wizerunek Twojej firmy w każdym, najmniejszym calu i pozwolą wykazać Ci się profesjonalizmem w oczach klientów!