System rezerwacyjny na stronie hotelu staje się już standardem. Czym jednak powinna wyróżniać się taka aplikacja, aby mogła przynieść realny wzrost sprzedaży? – Przede wszystkim użytecznością, intuicyjną nawigacją – mówi Krzysztof Stęplowski, zajmujący się promocją online sieci Qubus Hotel. – Dobrze, jeśli klient może błyskawicznie sprawdzić dostępność, dokonać rezerwacji, zobaczyć zdjęcia i umiejętnie przygotowany krótki opis pokoju. Jeszcze lepiej, jeśli wraz z funkcjonalnym systemem otrzymuje również atrakcyjną cenę bądź pakiet promocyjny.
Właśnie cena jest elementem, którym hotele najczęściej starają się przyciągać klientów na swoje strony. Promując własną ofertę Save&Stay sieć Qubus Hotel gwarantuje swoim gościom nie tylko łatwy w obsłudze system rezerwacji, ale też najniższe stawki dla swoich pokoi w internecie. – To idealne połączenie, pozwalające zyskać zarówno większą sprzedaż, jak i lojalność i zaufanie naszych klientów – tłumaczy Magdalena Łakomska, koordynująca projekt Save&Stay. – Z satysfakcją notujemy dynamiczny wzrost popularności właśnie tego kanału dystrybucji, porównywalny z największymi systemami rezerwacji online – podkreśla.
W skład sieci Qubus Hotel wchodzi obecnie trzynaście 3- i 4-gwiazdkowych obiektów. Najnowszy – Qubus Hotel Gdańsk – otwarty został w czerwcu. Na przyszły rok zaplanowano otwarcie Qubus Hotel Bielsko – Biała.
Źródło: PR