W tym roku sieć Qubus Hotel rozsyła życzenia świąteczne wyłacznie w postaci kartek elektronicznych. To inicjatywa prowadzona w porozumieniu z Polską Akcją Humanitarną.
– Na przygotowanie, wydruk oraz wysyłkę tradycyjnych kartek świątecznych każda firma przeznacza co roku określoną kwotę pieniędzy. Uznaliśmy, że tego rodzaju budżet można rozdysponować w znacznie lepszy sposób – mówi Michał Świgost, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Qubus Hotel.
Sieć hoteli nawiązała kontakt z Polską Akcją Humanitarną. Zgodnie z zawartą umową Qubus Hotel wysyła kartki elektroniczne, a zaoszczędzone w ten sposób pieniądze wspierają PAH. Na kartkach od Qubusa widnieje więc logo fundacji Janiny Ochojskiej.
– Mimo kryzysu zjawisko społecznej odpowiedzialności biznesu jest coraz bardziej powszechne – komentuje Anna Palonka z Polskiej Akcji Humanitarnej. – W tym roku nawiązaliśmy dużo tego typu kontaktów biznesowych, choć w przypadku branży hotelarskiej wspólną akcję udało się zrealizować tylko z Qubus Hotel – dodaje.
Michał Świgost nie ma wątpliwości: – kontrahenci i goście popierają nasz pomysł. Co więcej, podobne inicjatywy mamy zamiar prowadzić regularnie, do czego zachęcam wszystkich przedstawicieli naszej branży.