– Cieszymy się, że możemy otworzyć w tak uroczym miejscu ten charakterystyczny obiekt. Zakopane to według nas obiecujący i istotny czynnik napędzający turystykę w regionie oraz przyciągający sektor MICE o każdej porze roku. Hotel stanowi doskonałe uzupełnienie naszego szybko rozwijającego się polskiego portfolio hotelowego, które obejmuje 17 obiektów i prawie 3800 pokoi w użytku bądź w przygotowaniu – mówi Yilmaz Yildirimlar, Starszy Wiceprezes na Europę Środkową i Południową w Radisson Hotel Group.
Radisson Blu Hotel & Residences, Zakopane to idealne miejsce do odkrywania architektury Zakopanego z jego słynnym Szlakiem Stylu Zakopiańskiego. To także świetna baza wypadowa do wędrówek po szlakach Tatrzańskiego Parku Narodowego lub szusowania po górskich stokach.
Przestronne pokoje i apartamenty zostały zaprojektowane w duchu stylu skandynawskiego z zachowaniem elementów kultury góralskiej. Wszystkie 158 pokoi i apartamentów jest nowocześnie wyposażonych, a kojące wnętrza sprawią, że goście poczują się jak w domu. Z okien można będzie podziwiać widok na malownicze szczyty
i panoramę Tatr. Hotel oferuje pokoje typu standard, premium, a także pokoje dla rodzin typu family i apartamenty. Do dyspozycji jest także apartament prezydencki o powierzchni 155 m², w którym znajdują się trzy sypialnie, każda z prywatną łazienką, w pełni wyposażony aneks kuchenny, sala kinowa, loggia i przytulny salon. Drugą część budynku stanowi segment rezydencji z 68 apartamentami, który zostanie otwarty w ciągu kilku miesięcy.
W Roots Brasserie goście mogą delektować się nową polską kuchnią, gdzie lokalne produkty są sercem każdego dania. Filozofia restauracji opiera się na ochronie naturalnych smaków i koncentruje na świeżości produktów. Wieczorem warto wpaść do przytulnego szkockiego baru Down Under. Po długim dniu spędzonym na wędrówkach lub na nartach, idealnym sposobem na odprężenie będzie wizyta w centrum wellness & spa wyposażonym
w nowoczesną siłownię, 20-metrowy basen, jacuzzi, saunę i łaźnię typu rasul. Radisson Blu
Hotel & Residences, Zakopane posiada także siedem w pełni wyposażonych i łatwych do przearanżowania sal konferencyjnych, w których można stworzyć przestrzeń na profesjonalną konferencję, uroczystą kolację lub nawet wesele w zimowej stolicy Polski.
– Jesteśmy dumni, że możemy wprowadzić światowej klasy markę do jednej z najważniejszych miejscowości wypoczynkowych w Polsce. Cieszymy się także, że wreszcie możemy powitać pierwszych gości w nowym Radisson Blu Hotel & Residences, Zakopane. Zarówno osoby podróżujące w celach wypoczynkowych, jak
i biznesowych mogą liczyć na niezapomniany pobyt i korzystać z wielu możliwości spędzania wolnego czasu, jakie oferuje Zakopane – podkreśla Nino Rosenlund, Dyrektor Generalny Radisson Blu Hotel & Residences, Zakopane.
Więcej informacji można znaleźć pod tym linkiem: https://www.radissonblu.com/en/hotel-zakopane
###
KONTAKT DLA MEDIÓW:
Urszula Frąckiewicz-El Ghaouati
Public Dialog
Tel. 662 671 864
Radisson Blu® to marka hoteli z kategorii upper upscale, która zapewnia przyjazną i spersonalizowaną obsługę w stylowych wnętrzach. Dbałość o drobne szczegóły, które łącznie robią dużą różnicę sprawia, że pobyt w Radisson Blu za każdym razem jest niezapomniany. Nasze hotele i ośrodki zapewniają pełną gamę innowacyjnych produktów i usług, dzięki którym goście doświadczają stosownej i autentycznej obsługi w duchu filozofii „Yes I Can!”. Hotele Radisson Blu można znaleźć
w największych miastach, w okolicy najważniejszych portów lotniczych i w miejscowościach turystycznych. Goście oraz partnerzy biznesowi mogą wzbogacić swoje doświadczenia, biorąc udział w międzynarodowym programie lojalnościowym Radisson Rewards™, oferującym wyjątkowe korzyści i nagrody
Radisson Blu jest częścią Radisson Hotel Group™, do której należą także Radisson Collection™, Radisson®, Radisson RED®, Park Plaza®, Park Inn® by Radisson and Country Inn & Suites® by Radisson.
Rezerwacje oraz więcej informacji: www.radissonblu.com
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/radissonblu/
Instagram: https://www.instagram.com/radissonblu/
Twitter: https://twitter.com/radissonblu
Facebook: https://www.facebook.com/radissonblu/
O RADISSON HOTEL GROUP
Radisson Hotel Group™ to jedna z największych grup hotelowych na świecie, posiadająca osiem rozpoznawalnych marek hotelowych, ponad 1400 hoteli w różnych zakątkach świata, zarówno czynnych, jak i w przygotowaniu. W portfolio Radisson Hotel Group znajdują się: Radisson Collection™, Radisson Blu®, Radisson®, Radisson RED®, Park Plaza®, Park Inn® by Radisson, Country Inn & Suites® by Radisson oraz prizeotel.
Radisson Rewards™ to międzynarodowy program lojalnościowy, który zapewnia unikalne, zaprojektowane na miarę rozwiązania, dzięki którym goście mogą cieszyć się wyjątkowymi chwilami. Radisson Rewards oferuje gościom, organizatorom spotkań, agentom turystycznym i partnerom biznesowym korzyści w zamian za ich lojalność.
Radisson Meetings stawia w swoich działaniach przede wszystkim na ludzi i traktuje każde spotkanie czy wydarzenie jako coś więcej niż tylko datę w kalendarzu. Radisson Meetings opiera się na trzech kluczowych celach: Indywidualne Podejście, Profesjonalizm oraz Niezapomniane chwile, które realizujemy dzięki spersonalizowanym usługom i dostarczaniu gościom udanych i wyjątkowych doświadczeń.
Na całym świecie, ponad 95 000 osób pracuje w strukturach Radisson Hotel Group oraz w należących do niej hotelach.
Więcej informacji:
www.radissonhospitalityab.com/media/news-releases
www.radissonhotelgroup.com/media
Lub odwiedź nasze strony:
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/radisson-hotel-group/
Instagram (Employees): https://www.instagram.com/radissonmoments/
Instagram (Hotels): https://www.instagram.com/radissonhotels/