Reklama zewnętrzna – co to jest? Jakie są jej największe atuty i gdzie można ją znaleźć? Prezentujemy najbardziej istotne zagadnienia związane z promocją outdoorową.
Reklama zewnętrzna – definicja
Reklama zewnętrzna jest utożsamiana z wieloma zjawiskami. Może mieć różne formy i posiada zastosowanie w wielu branżach. Definicja reklamy zewnętrznej wskazuje na treść marketingową, która jest umieszczana (wysyłana jako komunikat) poza domem konsumenta, w miejscu publicznym.
Dotyczy to zarówno wnętrza budynku, jak i miejsca użyteczności publicznej np. galerii handlowej, jak i ulicy, miejsca poza miastem itp. Istotne znaczenie ma również fakt, że posiada różne rodzaje nośników.
Poznaj – Kasetony reklamowe – świetny sposób na promowanie własnej marki
Nośniki reklamy zewnętrznej
Reklama zewnętrzna posiada wiele nośników, a wśród najczęściej spotykanych wskazuje się na billboardy, umieszczane w miejscach publicznych. Są one nośnikami informacji marketingowych, które mają tę zaletę, że są łatwo dostrzegalne dla potencjalnych klientów. Stosuje się często przedmioty nawiązujące do danej branży – podkreśla Arkadiusz Zadłużny z warszawskiej agencji reklamowej AnyShape.
Inne rodzaje reklamy zewnętrznej to np. tablice ogłoszeniowe, plakaty, ulotki dla przechodniów itp.
W ostatnim czasie, wraz z rozwojem techonologii internetu, pojawiły się też nowe nośniki reklamy zewnętrznej, takie jak multimedia. Są to m.in. kolorowe ekrany, które wyświetlają treści np. na blokach, monitory, umieszczane w autobusach i windach itp.
Czytaj – Gdzie wykorzystuje się maszty flagowe?
Poznaj – Pozycjonowanie oraz płatne kampanie reklamowe, czyli sposoby na promowanie sklepu internetowego
Poznaj – Dla czego warto zlecić pozycjonowanie strony profesjonalnemu copywriterowi?
Reklama zewnętrzna może mieć też inną, odmienną formę, np. napisów na siatkach budowlanych, darmowych gadżetów z logo firmy itp. W trakcie spotkań z klientami pojawiają się takie produkty jak np. reklamówki z treścią marketingową w zakresie danej firmy, co również uznaje się za innowacyjne podejście do reklamy zewnętrznej.
Nośniki reklamy zewnętrznej mają wieloraki kształt. Mogą być stacjonarne lub przenośne. Te drugie nawiązują do konieczności podążania za klientem z ofertą firmową oraz przekazem marketingowym.
Poznaj –
Jak wybrać agencję SEO?
Producent reklamy zewnętrznej outdoor – AnyShape.pl
Strona internetowa agencji: https://anyshape.pl
Adres: ul. Rolnicza 338A 05-092 Dziekanów Polski, Łomianki, Warszawa
NIP: 5272040855
REGON: 016085308
telefon: +48 696 777 222
email: biuro@anyshape.pl
Data rozpoczęcia wykonywania działalności gospodarczej 2005-11-15