Reklama zewnętrzna – co to jest?

Reklama zewnętrzna outdoor posiada tę zaletę, że dociera do dużej liczby odbiorców, bez względu na płeć, zawód, wiek i inne, tego typu czynniki zewnętrzne. Jest obecna na rynku marketingu od wielu lat, poprzez różnorodne nośniki reklamowe.

Reklama zewnętrzna – co to jest? Jakie są jej największe atuty i gdzie można ją znaleźć? Prezentujemy najbardziej istotne zagadnienia związane z promocją outdoorową.

Reklama zewnętrzna – definicja

Reklama zewnętrzna jest utożsamiana z wieloma zjawiskami. Może mieć różne formy i posiada zastosowanie w wielu branżach. Definicja reklamy zewnętrznej wskazuje na treść marketingową, która jest umieszczana (wysyłana jako komunikat) poza domem konsumenta, w miejscu publicznym.

Dotyczy to zarówno wnętrza budynku, jak i miejsca użyteczności publicznej np. galerii handlowej, jak i ulicy, miejsca poza miastem itp. Istotne znaczenie ma również fakt, że posiada różne rodzaje nośników.

Poznaj – Kasetony reklamowe – świetny sposób na promowanie własnej marki

Poznaj – Breloki reklamowe – skuteczny i praktyczny gadżet promocyjny

Nośniki reklamy zewnętrznej

Reklama zewnętrzna posiada wiele nośników, a wśród najczęściej spotykanych wskazuje się na billboardy, umieszczane w miejscach publicznych. Są one nośnikami informacji marketingowych, które mają tę zaletę, że są łatwo dostrzegalne dla potencjalnych klientów. Stosuje się często przedmioty nawiązujące do danej branży – podkreśla Arkadiusz Zadłużny z warszawskiej agencji reklamowej AnyShape.

Inne rodzaje reklamy zewnętrznej to np. tablice ogłoszeniowe, plakaty, ulotki dla przechodniów itp.

W ostatnim czasie, wraz z rozwojem techonologii internetu, pojawiły się też nowe nośniki reklamy zewnętrznej, takie jak multimedia. Są to m.in. kolorowe ekrany, które wyświetlają treści np. na blokach, monitory, umieszczane w autobusach i windach itp.

Czytaj – Gdzie wykorzystuje się maszty flagowe?

Poznaj – Pozycjonowanie oraz płatne kampanie reklamowe, czyli sposoby na promowanie sklepu internetowego

Poznaj – Dla czego warto zlecić pozycjonowanie strony profesjonalnemu copywriterowi?

Reklama zewnętrzna może mieć też inną, odmienną formę, np. napisów na siatkach budowlanych, darmowych gadżetów z logo firmy itp. W trakcie spotkań z klientami pojawiają się takie produkty jak np. reklamówki z treścią marketingową w zakresie danej firmy, co również uznaje się za innowacyjne podejście do reklamy zewnętrznej.

Nośniki reklamy zewnętrznej mają wieloraki kształt. Mogą być stacjonarne lub przenośne. Te drugie nawiązują do konieczności podążania za klientem z ofertą firmową oraz przekazem marketingowym.

Poznaj –

Jak wybrać agencję SEO?

Producent reklamy zewnętrznej outdoor – AnyShape.pl

Strona internetowa agencji: https://anyshape.pl

Adres: ul. Rolnicza 338A 05-092 Dziekanów Polski, Łomianki, Warszawa

NIP: 5272040855

REGON: 016085308

telefon: +48 696 777 222

email: biuro@anyshape.pl

Data rozpoczęcia wykonywania działalności gospodarczej 2005-11-15

Położone w nowoczesnym biurowcu Brama Zachodnia, Centrum Konferencyjne WEST GATE to miejsce stworzone z myślą o biznesowych i edukacyjnych wydarzeniach na najwyższym poziomie. Do dyspozycji gości jest osiem nowoczesnych sal konferencyjnych, które można dowolnie aranżować dzięki modułowej konstrukcji. Jasne wnętrza z dostępem do światła dziennego, zaawansowane technologie multimedialne oraz wygodna lokalizacja w pobliżu Placu Zawiszy sprawiają, że organizacja spotkań, szkoleń czy konferencji staje się wyjątkowo komfortowa i efektywna.

Czterogwiazdkowy Scandic Wocław usytuowany jest w centrum miasta. Dogodny dojazd z autostrady A4/A8, niewielka odległość (12 km) od lotniska im. Mikołaja Kopernika oraz umożliwiający przebycie pieszo dystans do Głównego Dworca Kolejowego PKP, zapewniając uczestnikom komfort szybkiego dotarcia na miejsce spotkania.
Oferujemy bezpłatny dostęp do internetu (wi-fi) w całym hotelu.