W spotkaniu udział wzięli profesjonalni organizatorzy imprez, przedstawiciele hoteli, portali internetowych, agencji eventowych czy organizacji turystycznych. Tematem spotkania było “Wykorzystanie internetu w sprzedaży ofert konferencyjnych. Portale MICE jako źródło informacji dla organizatorów spotkań i imprez biznesowych w Polsce”.
Oprócz prezentacji i wystąpień dotyczących omawianych tematów, zorganizowano panel dyskusyjny, który przerodził się w ożywioną dyskusję o przydatności i skuteczności portali internetowych oraz innych metod sprzedaży ofert konferencyjnych i hotelowych. Wymieniono się ciekawymi uwagami, jednak nie wypracowano wspólnego punktu widzenia dla poszczególnych spraw.
W czasie spotkania zaprezentowano potencjał konferencyjny Hotelu Gromada. Zaproszeni goście mieli okazję poznać nowoczesny układ sal konferencyjnych, przystosowanych do dowolnej aranżacji na potrzeby wydarzeń biznesowych w tym największym w Warszawie i jednym z największych w Polsce obiekcie konferencyjnym. Każdy z zaproszonych gości miał możliwość szczegółowego zapoznania się z poziomami Centrum Kongresowo- Wystawienniczego, ich charakterystyką oraz możliwościami organizacyjnymi.
Warto dodać, że równie ważne dyskusje toczyły się za kulisami sali obrad, gdzie w specjalnie przygotowanym foyer uczestnicy mogli zaprezentować swoją działalność i ofertę zaproszonym gościom kongresu. Wśród wystawców pozytywnie wyróżniał się portal www.e-konferencje.pl, który wręczał zainteresowanym charakterystyczne pomarańczowe Vouchery zniżkowe na usługi reklamowe w swoich serwisach.
Na podsumowanie konferencji wśród uczestników przeprowadzono losowanie cennych nagród. Pożegnanie w przyjemniej atmosferze zwieńczyło tegoroczny Mikser Biznesowy.