Żeby zorganizować udaną konferencję, trzeba: określić jej cel, budżet, zapewnić odpowiednią komunikację pomiędzy uczestnikami oraz wyznaczyć jej miejsce.
Najszybciej osiągniemy swój cel, korzystając z Internetu – możemy wyszukać salę na stronach internetowych baz konferencyjnych, z pomocą przychodzi serwis www.e-konferencje.pl, który jest obszernym internetowym katalogiem sal i obiektów konferencyjnych.
W tym serwisie obiekty podzielone zostały wg województw, miast i kategorii, dzięki czemu w szybki i łatwy sposób można znaleźć odpowiednie miejsce. Wybór jest spory – sale konferencyjne nad morzem, w górach, czy te znajdujące się w pałacach, zamkach, teatrach, czy kinach. Wystarczy określić miejsce, liczbę uczestników konferencji i wybrać satysfakcjonujący nas obiekt pod względem pojemności, wyposażenia i lokalizacji.
Serwis zaprasza także na swój Fan Page, gdzie użytkownicy mogą wymieniać się opiniami i poradami na temat sal konferencyjnych i organizacji najróżniejszych przedsięwzięć w salach oferowanych przez hotele.
Zapraszamy do serwisu www.e-konferencje.pl oraz do profilu firmowego w Facebooku.