Do konkursu Superbrands zakwalifikowało się ponad 1500 marek działających na polskim rynku, z których po wnikliwej analizie członkowie Rady Marek wybrali 50 najlepszych, oferujących swoim odbiorcom wyjątkowe korzyści fizyczne i emocjonalne.
„Tytuł Superbrand ogromnie nas cieszy – to potwierdzenie, że strategia komunikacji marki Sheraton znajduje uznanie wśród naszych klientów, ale również ekspertów od brandingu. To dla nas bardzo ważne wyróżnienie, gdyż traktujemy komunikację priorytetowo, planując i realizując strategię wręcz z zegarmistrzowską precyzją” – powiedział Thomas Schoen, dyrektor hoteli Sheraton w Polsce.
Marka Sheraton jest obecna w Polsce już od 15 lat i posiada cztery obiekty zlokalizowane w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Sopocie. W niezależnych badaniach konsumenckich aż 93% osób podróżujących biznesowo określiło słynne ‘S’ w wieńcu laurowym za symbol hotelarstwa. Sheraton działając zgodnie ze swoim motto „Życie jest lepsze, gdy się je z kimś dzieli” tworzy inicjatywy, które mają na celu łączenie ludzi i tworzenie społeczności, której członkowie – będąc w najróżniejszych miejscach na świecie – czują, że są u siebie.
Superbrands to projekt realizowany już w ponad 80 krajach świata. Jego celem jest promowanie i nagradzanie sukcesów marek, które zdobyły trwałą przewagę nad konkurencją.