Siła fotografii w gastronomii

Branża kulinarna, to jedna z tych która na polskim rynku rozwija się w zawrotnym tempie. Niemniej warto dobrze ją reklamować, co w dużej mierze zależy od pomysłu samego właściciela. Ostatnimi czasy dużą uwagę pod kątem sukcesywnej reklamy poświęca się fotografii.

Zdjęcia gotowych dań i deserów, jak również sytuacyjne tzn. wykonywane podczas pracy nad poszczególnymi potrawami czy deserami są istotnym elementem stron internetowych i nie tylko. Dużym zainteresowaniem cieszy się fotograf foodowy , który z racji dużej wiedzy potrafi wykonać zdjęcia wysoce profesjonalne. Co więcej profesjonalista charakteryzuje się tym, iż posiada odpowiedni sprzęt, który zapewnia najwyższą jakość wykonania zlecenia.


Stylizacja fotografii

Zdjęcia foodowe wymagają specjalnego przygotowania. Istotna okazuje się być stylizacja, o czym wie każdy fotograf trudniący się tego rodzaju pracą. Mowa tutaj o przygotowaniu najdrobniejszych szczegółów wraz z pierwszym i drugim planem. Czasami trzeba zwrócić uwagę potencjalnych klientów, a tym samym smakoszy na całkiem inny charakter potraw, niżeli tylko składniki. Musimy pamiętać, że jesteśmy wzrokowcami i z jedzeniem jest tak samo jak z poznawaniem ludzi. Zanim na cokolwiek się zdecydujemy bardzo często ważne jest pierwsze wrażenie – doradza Pan Piotr, fotograf z firmy https://pfurman.com/zdjecia-foodowe/ . Fotograf kulinarny potrafi przekazać zainteresowanym wszystkie potrawy w odpowiednim świetle. Dosłownie i w przenośni. W związku z powyższym bez względu na to do czego niezbędne są zdjęcia profesjonalista na pewno sprawi, iż decyzja będzie trafna.

 

Poznaj – Stoły grzewcze Orest. Praktyczne i efektywne rozwiązanie dla gastronomii

Polecamy – Oferta fotografii eventowej – jak wybrać fotografa na event?

 

Gdzie wykorzystać profesjonalne zdjęcia

Właściciel firmy kulinarnej powinien wiedzieć jaki ma plan na lepszą reklamę za pomocą zdjęć. Niemniej fotograf foodowy podpowiada, iż można je wykorzystać do strony internetowej firmy, kalendarza, albumu, ulotek, karty dań i wielu innych. Jeśli chodzi o stronę internetowa warto wykorzystać także zdjęcia sytuacyjne, gdzie oprócz dań widać także kucharzy czy ciastkarzy. Takie fotografie bardzo dobrze wpływają na pozycję firmy, gdyż potencjalny klient nie tylko może o potrawach czy deserach przeczytać, ale również ma ich faktyczną pogląd. Obecnie wiele firm zatrudnia fotografa kulinarnego. Konkurencja na rynku jest na tyle duża, że inwestycja w zdjęcia bardzo się opłaca. Za granicą fotografia foodowa jest o wiele bardziej popularna, co tylko uświadamia w przekonaniu, że jest to sensowne działanie. Jeśli opłaca się światowym właścicielom firm z branży kulinarnej, to te same rezultaty osiągną właściciele polskich firm. Niemniej aby się o tym przekonać trzeba spróbować.

Wyższa Szkoła Zarządzania w Częstochowie oferuje wynajem sal wykładowych,pracowni komputerowych i auli. Szkoła umożliwia organizację konferencji,sympozjów, szkoleń i spotkań rekrutacyjnych.

Pałac Mortęgi to zabytkowy kompleks budynków, położony we wsi Mortęgi na Warmii i Mazurach. Wcześniej budynek służył jako Uniwersytet Ludowy, biuro Rolniczej Spółdzielni Produkcyjnej „Przyszłość” oraz jako przedszkole. W roku 2013 rozpoczęły się prace, aby budynek przekształcić w pierwotny pałac i stworzyć obecne miejsce Pałac Mortęgi Hotel&Spa.

Nowoczesny hotel Mercure Wrocław Centrum położony jest w kulturalnym,
handlowym i komunikacyjnym centrum Wrocławia – w sąsiedztwie największych
atrakcji turystycznych miasta, takich jak Rynek i Ostrów Tumski,
Muzeum Narodowe wraz z Panoramą Racławicką. Hotel oddalony jest 11 km
od międzynarodowego Portu Lotniczego Wrocław im. Mikołaja Kopernika,
a od dworca kolejowego i autobusowego jedynie 1 km. Do dyspozycji gości
hotelowych oddany jest monitorowany parking na ponad 200 miejsc.