Skuteczne metody pozyskiwania klientów przez maila

Cold mailing konsekwentnie stanowi jeden z najlepszych sposobów pozyskiwania nowych klientów. Jego najważniejszą zaletą jest to, że zapewnia ogromny i szybki zwrot z inwestycji. Dzięki temu jest bardziej efektywny w generowaniu dochodu niż marketing bezpośredni, content marketing czy media społecznościowe. Dowiedz się, jak skutecznie pozyskiwać klientów dzięki mailingowi!

Pozyskiwanie klientów przez maila – dlaczego to działa?

Oto niektóre powody, dla których poczta e-mail nadal stanowi świetny sposób na pozyskanie klientów:

  • Szeroki zasięg – w przeciwieństwie do mediów społecznościowych możesz dotrzeć do wszystkich osób ze swojej listy e-mailowej – podkreślają specjaliści z makesend.pl. Twój wpis na FB lub Twitterze pojawia się przez krótki czas, a następnie znika z głównej tablicy. Wiadomość e-mail czeka na odbiorcę, dopóki ten nie zapozna się z jej treścią.
  • Podejście indywidualne – wysyłasz wiadomość bezpośrednio do czyjejś skrzynki odbiorczej. Może to wywołać rozmowę „w cztery oczy”. Budowanie prawdziwych relacji to pewny sposób na zdobycie większej liczby klientów.
  • Pełna kontrola – posiadasz swoją listę e-mailową i masz pełną kontrolę nad wysyłanymi wiadomościami, w przeciwieństwie do mediów społecznościowych i kanałów reklamowych, w których jesteś zdany na politykę danej firmy.

 

pozyskiwanie-klientow-mail.png

 

Co zrobić, by pozyskać klientów?

Wbrew pozorom nie trzeba wiele, by potencjalny klient zainteresował się Twoim mailem i wszedł z Tobą w interakcję. I choć samodzielne stworzenie idealnego tekstu może wydać się niezwykle trudne i czasochłonne, to jednak nie jest niemożliwe. Co musisz zrobić?

 

1. Daj świetną treść

Zanim pomyślisz o sprzedaży, musisz wiedzieć, co tak właściwie chcesz przekazać. Możesz zacząć od zaoferowania krótkoterminowych korzyści, takich jak bezpłatny ebook, kod rabatowy itp., ale na tym nie poprzestawaj. Po tym, jak ktoś dołączy do listy e-mailowej, nadal udostępniaj mu ciekawe treści, do tego momentu, aż stanie się Twoim faktycznym klientem.

 

2. Zadawaj pytania

Jest jedna rzecz, o której wiele osób zapomina – poczta e-mail to kanał dwukierunkowy. Nie możesz więc stworzyć jedynie informacyjnej wiadomości, ona musi zachęcać do interakcji. Jednym ze sposobów, aby to się stało, jest zadawanie pytań. Najlepiej aby były proste i w naturalny sposób podtrzymywały rozmowę.

 

3. Zapewnij o korzyściach

Aby jakakolwiek metoda pozyskiwania klienta miała sens, musi być ona skupiona na korzyściach, jakie odbiorca może od Ciebie uzyskać. Nikt nie chce wejść w interakcję z obcą osobą, skoro nic na tym nie zyska. Musisz więc zaoferować w zamian coś, co będzie warte czasu poświęconego na przeczytanie maila.

 

pozyskiwanie-klientow-mail-1.jpg

Ośrodek STARY MŁYN to Hotel Młynarz, zespół komfortowych, całorocznych domków, Karczma Młynarzówka i sale konferencyjne. Stary Młyn położony jest w malowniczym, zielonym rozlewisku Prosny, na skraju historycznej miejscowości Bolesławiec k. Wieruszowa - osady założonej w 1266 roku przez Księcia Kaliskiego Bolesława Pobożnego.

Pałac Wojanów to nowoczesne centrum konferencyjne osadzone w murach romantycznej rezydencji dworskiej. Kompelks hotelowy dysponuje 3 salami konferencyjnymi, 2 bankietowymi, 91 pokojami dla 196 gości oraz strefą SPA&Wellness

Cottonina Hotel & Mineral SPA Resort zajmuje się w organizacją wyjątkowych pobytów integracyjnych i spotkań biznesowych. Komfortowe zaplecze konferencyjne zostało starannie zaprojektowane tak, aby łączyć funkcjonalność ze stylowym wystrojem. Umiejętność dopasowania się do potrzeb Klientów jest kluczem do sukcesu, który posiadają nasi specjaliści. Dzięki nabytemu doświadczeniu sporządzą ofertę na miarę najbardziej wyszukanych potrzeb.