To również miejsce, które często wyszukują partnerzy chcący nawiązać współpracę z firmą. Regularne dodawanie wpisów na stronie głównej i dobrej jakości produkty bądź usługi to tylko początek – sprawdź, co jeszcze się liczy!
Informacje o sposobie kontaktu
Informacje o sposobie kontaktu są absolutną podstawą, jednak nadal sporo osób o tym zapomina. Pamiętaj, by na swojej stronie umieścić adres mailowy i numer telefonu – dzięki temu każdy będzie mógł się z Tobą skontaktować. Możesz nawet pozostawić dwa numery – jeden dla klientów, drugi dla potencjalnych partnerów. Co jednak ważniejsze, musisz też dobrze się prezentować – w tym przypadku z pomocą przyjdzie Ci biuro wirtualne. Adres w centrum Warszawy nie tylko świetnie wygląda na stronie, ale też kojarzy się z dobrą renomą. Podając lokalizację ze Śródmieścia do korespondencji, możesz liczyć na znacznie lepszą prezencję!
Wirtualne biuro to zdecydowanie dobra opcja. Trzeba jednak pamiętać też o innych kwestiach, które pomogą Ci zaistnieć w sieci. Przede wszystkim pamiętaj, aby umieścić informacje kontaktowe w wizytówce Google – tam również często sprawdzana jest aktywność firm. Dobrze znana każdemu ulica zostanie szybko zapamiętana – warto mieć to na względzie, wybierając adres!
Planuj wpisy
Dodając zdjęcia i wpisy na stronę główną musisz pamiętać nie tylko o regularności, ale też o spójności całej zawartości. Rozpocznij serie wpisów blogowych albo reklamuj swoje nowe usługi – wszystko to możesz robić za pośrednictwem social mediów przy niskim nakładzie kosztów! Planowanie wpisów pozwali Ci również odpowiedzieć ofertą sezonową na zapotrzebowanie – jeśli wiesz, że zbliża się Boże Narodzenie lub Wielkanoc, możesz przyciągnąć uwagę klientów promocjami. Angażuj społeczność! Niech biorą aktywny udział w komentowaniu i dodawaniu zdjęć, a z pewnością szybko zbudujesz stałe grono fanów!
Koniecznie też sprawdź, co oferuje konkurencja lub inne fanpage z Twojej branży – przede wszystkim jednak pamiętaj o tym, by się dobrze prezentować. Odpowiednio dobrany adres, wizualna oprawa i chwytliwe hasła reklamowe na początku z pewnością wystarczą! Pomogą Ci też zaoszczędzić pieniądze i czas. Osiągaj coraz to lepsze wyniki i trafiaj w gusta swoich odbiorców!