Social media – jak prowadzić, by zyskać?

Prowadzenie social mediów w obecnym czasie jest niezwykle istotne. To z nich potencjalni klienci dowiadują się szczegółów, poznają zakres usług bądź zapoznają się z menu.

To również miejsce, które często wyszukują partnerzy chcący nawiązać współpracę z firmą. Regularne dodawanie wpisów na stronie głównej i dobrej jakości produkty bądź usługi to tylko początek – sprawdź, co jeszcze się liczy!

 

Informacje o sposobie kontaktu

Informacje o sposobie kontaktu są absolutną podstawą, jednak nadal sporo osób o tym zapomina. Pamiętaj, by na swojej stronie umieścić adres mailowy i numer telefonu – dzięki temu każdy będzie mógł się z Tobą skontaktować. Możesz nawet pozostawić dwa numery – jeden dla klientów, drugi dla potencjalnych partnerów. Co jednak ważniejsze, musisz też dobrze się prezentować – w tym przypadku z pomocą przyjdzie Ci biuro wirtualne. Adres w centrum Warszawy nie tylko świetnie wygląda na stronie, ale też kojarzy się z dobrą renomą. Podając lokalizację ze Śródmieścia do korespondencji, możesz liczyć na znacznie lepszą prezencję!

Wirtualne biuro to zdecydowanie dobra opcja. Trzeba jednak pamiętać też o innych kwestiach, które pomogą Ci zaistnieć w sieci. Przede wszystkim pamiętaj, aby umieścić informacje kontaktowe w wizytówce Google – tam również często sprawdzana jest aktywność firm. Dobrze znana każdemu ulica zostanie szybko zapamiętana – warto mieć to na względzie, wybierając adres!

 

 

 

Planuj wpisy

Dodając zdjęcia i wpisy na stronę główną musisz pamiętać nie tylko o regularności, ale też o spójności całej zawartości. Rozpocznij serie wpisów blogowych albo reklamuj swoje nowe usługi – wszystko to możesz robić za pośrednictwem social mediów przy niskim nakładzie kosztów! Planowanie wpisów pozwali Ci również odpowiedzieć ofertą sezonową na zapotrzebowanie – jeśli wiesz, że zbliża się Boże Narodzenie lub Wielkanoc, możesz przyciągnąć uwagę klientów promocjami. Angażuj społeczność! Niech biorą aktywny udział w komentowaniu i dodawaniu zdjęć, a z pewnością szybko zbudujesz stałe grono fanów!

Koniecznie też sprawdź, co oferuje konkurencja lub inne fanpage z Twojej branży – przede wszystkim jednak pamiętaj o tym, by się dobrze prezentować. Odpowiednio dobrany adres, wizualna oprawa i chwytliwe hasła reklamowe na początku z pewnością wystarczą! Pomogą Ci też zaoszczędzić pieniądze i czas. Osiągaj coraz to lepsze wyniki i trafiaj w gusta swoich odbiorców!

Czterogwiazdkowy Scandic Wocław usytuowany jest w centrum miasta. Dogodny dojazd z autostrady A4/A8, niewielka odległość (12 km) od lotniska im. Mikołaja Kopernika oraz umożliwiający przebycie pieszo dystans do Głównego Dworca Kolejowego PKP, zapewniając uczestnikom komfort szybkiego dotarcia na miejsce spotkania.
Oferujemy bezpłatny dostęp do internetu (wi-fi) w całym hotelu.

Biznesowy charakter naszego obiektu oraz nowoczesne wnętrze dają możliwość wypoczynku i zapewniają warunki do komfortowej pracy.
Do dyspozycji Gości oddajemy 7 wielofunkcyjnych, klimatyzowanych sal konferencyjnych, znajdujących się w Krakowie, w centrum Nowej Huty. Ich łączna powierzchnia wynosi ponad 500 m2.

Idealne miejsce do zatrzymania się podczas imprez na Stadionie Narodowym. Niedaleka stacja metra Trocka umożliwia szybki dojazd do centrum. Stare Miasto w zasięgu ręki. Dogodny dojazd do centów handlowych Arkadia i M1.