Wykłady i warsztaty poświęcone są sposobom wykorzystania atrakcji wielkich miast, w tym ofert życia kulturalnego, dla wzbogacania kongresów, konferencji i innych spotkań. Szkolenie skupi się na przedstawieniu metod budowania konkurencyjnych ofert przyjazdów do Polski i skutecznego pozyskiwania grup biznesowych. Oprócz wiedzy teoretycznej, zapewniony będzie praktyczny udział we wzorcowych zajęciach takich jak gry miejskie.
Eksperci zagraniczni przedstawią doświadczenia Dublina i Berlina, a reprezentanci miast Krakowa, Warszawy, Torunia i Gdańska skonfrontują swoje pomysły na skuteczną promocję. W gronie wykładowców znajdą się też doświadczeni marketingowcy z wielkich sieci hotelarskich w Polsce takich jak ORBIS i STARWOOD, a także instytucji odpowiadających za promocję Polski za granicą (Instytut Adama Mickiewicza). Stworzony zostanie ranking atrakcji kulturalnych przyjaznych dla biznesu.
aktualnosciturystyczne.pl