Wsród uczestników spotkania znaleźli się m.in. przedstawiciele: Warszawy, Poznania, Krakowa, Łodzi, Wrocławia, Katowic oraz innych miast i regionów w Polsce. Gości przywitał Bartłomiej Walas, Wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej, który już na wstępie podkreślił m.in. potrzebę stworzenia ogólnopolskiej kampanii informacyjnej, o tym czym jest przemysł spotkań, jak dużą rolę odgrywa w rozwoju gospodarczym miast i regionów i jakie zadania w tym zakresie pełnią Biura Convention.
Krzysztof Celuch, Kierownik Poland Convention Bureau/POT przedstawił plan działań Biura w 2014r., a w szczególności omówił najnowszą kampanię promocyjną “POLSKA Come & find your story” skierowaną na rynek azjatycki, na którym, jak podkreślił Prezes B.Walas znane są jedynie Kraków i Warszawa i tylko te miasta mają szanse być wypromowanymi.
W 2014 Poland Convention Bureau/POT planuje organizację kolejnych prezentacji destynacji, czyli tzw. Road Shows w Indiach i Chinach oraz podróże studyjne dla touroperatorów z Chin i Japonii, którzy w II kwartale roku odwiedzą również Gdańsk.
Kolejne spotkanie odbędzie się w marcu w Warszawie w trakcie Meetings Week Poland.
PR