Spotkanie oddziału Europy Centralnej ICCA

W jaki sposób media społecznościowe? Jaki jest wpływ "megatrendów" na przemysł spotkań? Na te i wiele innych, ważnych pytań próbowali odpowiedzieć uczestnicy ICCA Central European Chapter Summer Metting.

Spotkanie,  w którym udział wzięło ponad 40 uczestników związanych z branżą spotkań, odbyło się w dniach 23-25 sierpnia 2012r. w Dusseldorfie (Niemcy). Spotkanie otworzył Richard Redling (dotychczasowy przewodniczący ICCA CEC). Następnie przedstawiono 4 prezentacje:

– “Bogactwo Düsseldorfu” – wpływ silnej marki sportowej na rozwój regionu” (Marco Sautner);
– “Aunt Therese’s Revenge – how social media is leading marketing back to its core values” (Thomas Knüwe);
– “From Down-Aging to Connectivity: ” (Andreas Haderlain);
– “Succes factor in global competition from the point of view of Henkel, a Düusseldorf family-owned enterprise” (prof. dr Hans-Willi Schroiff).

Zaraz po zakończeniu prezentacji odbyło się uroczyste nominowanie Anny Górskiej, Prezesa Gdańsk Convention Bureau/Gdańskiej Organizacji Turystycznej na Przewodniczącą oddziału Europy Centralnej ICCA. Na wice-przewodniczącą wybrana została pani Jutta Weisbord z Frankfurt Convention Bureau.

Program ICCA CEC Summer Meeting, poza częścią oficjalną, przewidywał również m.in. zwiedzanie Starego Miasta w Dussedorfie oraz najbardziej popularnych atrakcji turystycznych miasta. Przyszłoroczne spotkanie ICCA Central European Chapter odbędzie się w Sankt Petersburgu (Rosja).

Stowarzyszenie ICCA (International Congress and Convention Association) liczy 944 członków/firm, skupiających specjalistów z branży turystyki biznesowej z 87 krajów. Jest najbardziej znaną i prestiżową organizacją z dziedziny przemysłu spotkań na świecie. Gdańsk Convention Bureau (GCB), jest członkiem ICCA od 2007 r.

 

O GDANSK CONVENTION BUREAU:

Gdańsk Convention Bureau (GCB) zostało powołane w 2005 roku jako miejskie biuro kongresów.  Jest częścią Gdańskiej Organizacji Turystycznej, stowarzyszenia, które zrzesza ponad 110 członków. Miasto Gdańsk jest strategicznym Partnerem. Na mocy porozumienia z Polską Regionalną Organizacją Turystyczną (PROT) GCB jest odpowiedzialne za promocję turystyki biznesowej. Od 2007 GCB jest pełnoprawnym członkiem ICCA – największego stowarzyszenia w branży. Głównym zadaniem Gdańsk Convention Bureau jest promocja Gdańska i Regionu, jako destynacji konferencyjnej oraz pomoc organizatorom podczas planowania wydarzeń biznesowych w naszym regionie.

Follow us:
FACEBOOK www.facebook.com/gdanskconventionbureau
TWITTER GdanskRegionCVB
YOUTUBE www.youtube.com/GdanskRegionCVB
SLIDESHARE www.slideshare.net/GdanskRegionCVB

 

Gdańska Organizacja Turystyczna / Gdańsk Convention Bureau
tel.: +48 58 300-06-59, fax: +48 58 301-66-37
ul. Długi Targ 28/29, 80-830 Gdańsk, Polska
www.gdanskconvention.pl

 

PR

Kreatywne centrum eventowe Concordia Design to wyjątkowe miejsce, które jest częścią centrum design i kreatywności. Łączymy wynajem przestrzeni z organizacją wydarzeń o nietypowej formie. Proponujemy takie scenariusze eventów, które nie tylko pozytywnie zaskakują uczestników, ale też wspierają założone cele.

Kormoran Wellenes Medical SPA znajduje się w małej, zacisznej wsi Rowy. Niezwykłość tego miejsca to położenie - między wodami (rzeka, jezioro, morze ) a zielenią Słowińskiego Parku Narodowego. Kormoran to firma rodzinna, nie należąca do żadnej sieci hotelowej.

Old Town Haston to nietuzinkowe miejsce zlokalizowane w zabytkowym, XIV-wiecznym budynku. Usytuowany jest w bliskiej odległości od Starego Miasta, a bliskość przystanków autobusowych i tramwajowych umożliwia wygodną komunikację do dowolnej części miasta