Startują Targi Event 2011

Niestandardowe atrakcje eventowe, najlepsze techniczne rozwiązania wykorzystywane przy organizacji koncertów czy konferencji, usługi z zakresu zabezpieczenia imprez, a także interesujące obiekty na każdy event zostaną zaprezentowane na rozpoczynających się 5 października III Targach Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów Event 2011.

Wydarzenie odbędzie się w dniach 5 i 6 października w Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Tylko do 3 października będzie aktywna rejestracja on-line na www.targievent.pl/rejestracja umożliwiająca bezpłatny wstęp na targi.

Organizatorzy wydarzeń z agencji, korporacji oraz przedstawiciele administracji rządowej i samorządowej przez dwa dni Targów Event będą mogli zapoznać się z ofertą ponad 100 wystawców, wziąć udział w konferencjach i warsztatach, a także zapoznać się z licznymi atrakcjami, do których m.in. należeć będzie Meeting Bar zaaranżowany w charakterze filmowego Hollywood.

– Rozpoczynamy już trzecie Targi Event, które bez wątpienia powinien odwiedzić każdy, kto zajmuje się przygotowywaniem różnego rodzaju imprez i wydarzeń. Przez dwa dni ponad 100 wystawców zaprezentuje najlepsze rozwiązania i nowości wprowadzane na rynek. Zwiedzający będą mogli porównać oferty, trendy w branży eventowej, a także nawiązać kontakty biznesowe. Dodatkowo w programie znalazły się interesujące konferencje i warsztaty – źródło wiedzy i sprawdzonych pomysłów na udane eventy. Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w tym wyjątkowym wydarzeniu – mówi Dawid Chłopik, Project Manager Targów Event.

Bogactwo produktów i usług dla eventów

Oferta wystawców Targów Event 2011 zostanie zaprezentowana w czterech głównych sektorach: rozrywka, bezpieczeństwo i porządek, techniki, oraz obiekty eventowe. Zwiedzający będą mogli zobaczyć m.in. największą i najdłuższą imprezową limuzynę w Polsce, automat do robienia zdjęć – Flashbox, zapoznać się z propozycjami pokazów barmańskich w stylu flair czy profesjonalnej obsługi kawowej imprez. Na stoiskach pojawią się również zewnętrzne nośniki reklamowe, różnorodne gadżety o charakterze upominkowym i reklamowym. Nowością na sezon 2012 będą opaski ze zdrapkami do wykorzystania np. w konkursach czy system Ultra Security Skaner. Ponadto wystawcy zaoferują m.in. oświetlenia estradowe, teatralne, dyskotekowe, ekrany LED, usługi satelitarnych przekazów video, videokonferencji, telemostów, realizacji obrazu czy multimediów. Obecne będą również firmy zajmujące się marketingiem zintegrowanym, organizujące akcje eventowe, konferencyjne i wyjazdowe. Nie zabraknie oferty usług medycznych, bezpieczeństwa i ochrony, jak również agencji fotograficznych, tłumaczy, modelek i hostess.

Praktyczna wiedza o eventach

Pierwszy dzień Targów Event rozpocznie I Event Forum – konferencja „CSR i nowe technologie w służbie eventom” organizowane przez Event Managers Club. MeetingPlanner.pl przygotuje warsztaty biznesowe „MP Fast Date” umożliwiające spotkania i nawiązanie kontaktów biznesowych między przedstawicielami obiektów, usługodawcami z branży i organizatorami różnych imprez. Dom Szkoleniowy JS poprowadzi natomiast warsztaty „Praktyczne zastosowanie menadżerskich technik motywacyjnych w pracy Event Managera”. Odbędzie się również prezentacja Infrared Group zatytułowana „Event spersonalizowany – preferencje uczestnika: jak poznać, gdzie przechowywać, jak zarządzać?” podpowiadająca jak dopasować event do potrzeb odbiorcy. Drugiego dnia Targów Event Stowarzyszenie Branży Eventowej poprowadzi konferencję „Event Manager – człowiek renesansu”, poruszającą zagadnienia psychologii, prawa i zarządzania w pracy Event Managera. Dodatkowo odbędzie się konferencja „Biznes i samorząd – skuteczna PRomocja regionu”, organizowana przez Związek Firm Public Relations, dedykowana zwłaszcza przedstawicielom samorządów odpowiedzialnych za organizację eventów w miastach, gminach i powiatach. Patronat Honorowy nad tą konferencją objął Marszałek Województwa Mazowieckiego, Adam Struzik.

Atrakcje, pokazy, konkursy

W trakcie targów na stoiskach odbywać się będą widowiskowe pokazy m.in. barmańskich popisów w stylu flair, występy cyrkowe, taneczne czy akrobatyczne. Tegoroczna edycja będzie pierwszą, której wystawcy mogą wziąć udział w konkursie na najlepszą ofertę. Na laureatów będą czekać unikatowe logotypy „Najlepszy produkt Targów Event 2011” oraz atrakcyjne pakiety promocyjne. W tym roku po raz pierwszy w tym samym czasie co Targi Event na terenie Centrum MT Polska odbędzie się druga niezależna impreza – Targi WorldHotel 2011, podczas której zostanie zaprezentowana oferta dla obiektów noclegowych.

Rejestracja on-line

Rejestracja na stronie www.targievent.pl/rejestracja aktywna będzie do 3 października 2011 do godz. 12.00. Umożliwia ona bezpłatny wstępu na Targi Event i Targi WorldHotel. Zwiedzający targi rejestrujący się na miejscu będą zobowiązani do zakupu biletu w cenie 30 zł, za każdy dzień, upoważniającego do wejścia na obie imprezy. Więcej informacji na temat Targów Event 2011 i wydarzeń towarzyszących znajduje się na stronie www.targievent.pl.

 źródło: PR

Nowoczesny 3-gwiazdkowy hotel „Arena” został zaprojektowany z myślą o wymagających gościach, którzy cenią wygodne i praktyczne rozwiązania oraz pragną spędzić czas w miłej atmosferze. Klimat pomieszczeń i dogodna lokalizacja hotelu gwarantują doskonałe warunki do wypoczynku, relaksu i pracy. Hotel posiada pełne zaplecze noclegowo- gastronomiczne, centrum konferencyjne oraz ogród z kominkiem

Hotel Riviera to miejsce oddalone 15 min od obrzeży Warszawy oraz 11 km od Lotniska Modlin. Usytuowane z dla od zgiełku, zapewniającym ciszę i spokój. Dzięki naszemu położeniu Państwa szkolenie, konferencja, imprezy integracyjne itp. będzie w pełni kameralne.