Startuje sezon konferencyjny 2012 r., firmy szukają idealnych miejsc

Na początku września startuje sezon konferencyjny. Gdzie organizować owocne spotkania? Tam, gdzie oprócz tego, co oczywiste, czyli wysokiego standardu obsługi biznesowej, znajdziemy też piękne otoczenie i oryginalny klimat miejsca.

Firmy, które mają w planach konferencje i spotkania biznesowe, w tym roku później zaczęły zgłaszać się do hoteli z zapytaniami. Wiele z nich poszukuje dogodnych miejsc dopiero teraz. Dlaczego? Według Agnieszki Jakubik, Dyrektora Generalnego Król Kazimierz Hotel & SPA, gdzie właśnie rozpoczął się sezon konferencyjny, wpływ na to ma sytuacja polskich firm. Z naszych obserwacji wynika, że ze względu na spowolnienie, które część klientów jednak odczuwa, ostateczne decyzje o konferencjach i spotkaniach nie były podejmowane wcześniej. Widzimy jednak, że na całe szczęście w większości przypadków do realizacji planów i pomysłów dojdzie – mówi Agnieszka Jakubik.

Jeśli chodzi o główny, biznesowy aspekt konferencji, firmy mają jasne wymagania: minimum to wysokiej klasy infrastruktura i dobra obsługa ze strony hotelu. Wygrywają jednak te centra konferencyjne, które są oryginalne i wyjątkowe. Przykładem może być luksusowy Król Kazimierz Hotel & SPA, który powstał w starym, XVII-wiecznym spichlerzu zbożowym, i w którym unikalne jest pełne naturalnego światła, duże patio. Jednocześnie, po połączeniu części konferencyjnej z restauracją, hotel stwarza możliwość organizacji największych w regionie spotkań (łączna powierzchnia do dyspozycji to ok. 1000 m²). W Masuria Hotel & SPA w Worlinach, oprócz ciszy i jezior, ogromny entuzjazm firm, szczególnie motoryzacyjnych, wzbudza sala konferencyjna, do której mogą wjeżdżać samochody.

Co ostatecznie decyduje o tym, które hotele są wybierane przez przedstawicieli biznesu? Jak podkreślają dyrektorzy Masuria Hotel & SPA i Król Kazimierz Hotel & SPA, dla firm kluczowym elementem jest otoczenie. Dlatego każdy pokój w hotelu Król Kazimierz posiada widok na urokliwe miasteczko artystów, Kazimierz Dolny, i piękne nadwiślańskie krajobrazy. Z kolei Masuria Hotel & SPA jest ukryty w mazurskich lasach, tuż nad jeziorem Isąg.

Przedstawiciele hoteli zwracają uwagę, że liczy się także luksus, gdyż każdej z firm zależy, aby jej goście czuli się docenieni zaproszeniem na taką konferencję wyjazdową. Zawsze, gdy przyjeżdżają do nas duże grupy biznesowe, najbardziej oblegane jest centrum SPA, w którym do dyspozycji są m.in. basen, gabinety kosmetyczne, specjalistyczne gabinety masażu, sauny, siłownie i jedyna w Polsce łaźnia turecka – Hammam – mówi Agnieszka Jakubik z Król Kazimierz Hotel & SPA,

Jeśli dobrze policzy się koszty, to organizacja konferencji czy spotkania wyjazdowego może być wydatkiem porównywalnym do eventu w centrum dużego miasta. Przy czym w pierwszym przypadku nie otrzymujemy żadnej wartości dodanej, a w drugim zapewniamy gościom coś ciekawego, możliwość relaksu – dodaje Paweł Nykiel, szef Masuria Hotel & SPA. Jednocześnie zwraca uwagę, że najpiękniejsze miejsce nie znajdzie klientów biznesowych, o ile nie będzie mieć dogodnego dojazdu.

***


Król Kazimierz Hotel & SPA

 

  • Położenie

Kazimierz Dolny nad Wisłą – oaza polskiej kultury, znany i lubiany ośrodek turystyczny. Położony nad brzegiem Wisły, wśród wzgórz, Kazimierz przyciąga bogactwem swojej oferty dla Gości. Hotel Król Kazimierz, stworzony w zaadaptowanym XVII-wiecznym spichlerzu zbożowym, wpisuje się w malowniczą okolicę, a jednocześnie stanowi jeden z najbardziej nowoczesnych kompleksów hotelowych w regionie.

  • Konferencje

Sektor konferencyjny Hotelu Król Kazimierz jest dostosowany zarówno do niewielkich przyjęć, spotkań dla pracowników i kontrahentów, jak i wielkich konferencji z bankietami. Siedem klimatyzowanych i nowocześnie zaopatrzonych sal – rzutnik, ekran, dostęp do Internetu, flipchart czy bezpośrednie linie telefoniczne – zapewnią należycie wysoki poziom profesjonalizmu podczas każdej konferencji. Na życzenie dostępne są również komputery, laptopy, zestaw nagłośnieniowe i inne urządzenia. Łącząc sale z restauracją można zorganizować konferencję na powierzchni 1000 m2; jest to największa przestrzeń konferencyjna w regionie.

Dzięki połączeniu nowoczesnej techniki i ciekawej architektury wszystko to nabiera wyjątkowego charakteru. Charakter uwidacznia się szczególnie w hotelowym patio – pełnego naturalnego światła sercu budynku utrzymanego w konwencji marynistycznej.

  • Pokoje i Apartamenty

Hotel Król Kazimierz posiada 115 pokoi i apartamentów, odrestaurowanych w sposób, który uwydatnia eleganckie połączenie tradycji i nowoczesności. Każdy apartament jest inny, w każdym panuje specyficzny nastrój, natomiast standardowe pokoje są dla Gości gwarancją komfortu. Wyposażenie podstawowe, do którego zalicza się m.in. telewizor plazmowy, Internet, klimatyzacja czy mini-bar pozwolą spędzić czas w luksusie i wygodzie. Wszystkie pokoje posiadają przestronny balkon, z którego można podziwiać panoramę miasta. O zapewnienie Gościom spokojnego odpoczynku dba obsługa hotelowa, która została nagrodzona najwyższym Certyfikatem Złoty Standard.

  • Kuchnia

Kuchnia hotelowa odbiega od przeciętnego menu i stara się zapewniać wybór równie szeroki, co pełen najpyszniejszych dań. Tradycyjność polskich i europejskich potraw jest mieszana z orientalnością kuchni wschodniej. W karcie znajdują się dania staropolskie, które dzięki talentowi szefa kuchni pozwalają przypomnieć sobie zapomniane smaki. W hotelu znajdują się również bary serwujące oryginalne i fantazyjne drinki.

  • Usługi / SPA

Jedną z głównych atrakcji hotelu jest Centrum SPA Kanebo International. Kompleks rekreacyjny to m.in. basen „Błękitna Laguna” z hydromasażem, różne rodzaje saun, jedyna w Polsce łaźnia turecka hammam, masaże, zabiegi relaksacyjne i estetyczne, joga oraz fitness.


 

Źródło: PR

Niezależnie od pory roku Karpacz zapewnia idealne warunki do organizacji spotkań biznesowych, szkoleń i aktywności outdoorowych. Lato to czas górskich wędrówek karkonoskimi szlakami, zima – integracja na stoku na dwóch lub jednej desce.

Zespół Pałacowo-Parkowy w Wąsowie to idealne miejsce nie tylko do wypoczynku, ale także do organizacji szkoleń, konferencji, bankietów, imprez okolicznościowych i spotkań biznesowych. Obiekt dysponuje ośmioma profesjonalnie wyposażonymi salami konferencyjnymi, z których największa pomieści nawet 300 osób. W każdej sali dostępny jest bezprzewodowy Internet. Imprezy masowe organizujemy nawet dla kilku tysięcy osób!

Misja
Naszą misją jest stworzenie miejsca, dzięki któremu nasza społeczność może inwestować w rozwój osobisty oraz rozwój swojej firmy.