Przez dwa dni w jednym miejscu zwiedzający będą mogli zapoznać się z niestandardowymi atrakcjami eventowymi, aktualnymi rozwiązaniami technicznymi zapewniającymi odpowiednią oprawę wydarzeń, a także obiektami na organizację imprez czy usługami z zakresu ich obsługi. Ponadto targom towarzyszyć będzie szeroki program konferencji i prelekcji, podczas których polscy, a także zagraniczni eksperci będą opowiadać o kulisach eventowego biznesu. Na zwiedzających czekać będzie też wiele atrakcji, jak wirtualna strefa gier Budda Play, turniej Rummikuba ze znanym aktorem – Robertem Moskwą czy przejażdżki po torze kartingowym, a także liczne pokazy, zabawy i konkursy.
– Przed nami kolejna już edycja Targów Event, wydarzenia szczególnego dla branży eventowej, pełnego różnorodnych inspiracji na niezapomniane imprezy. Tutaj w jednym miejscu wystawcy pokażą pełną ofertę produktów i usług, które pozwolą od A do Z przygotować profesjonalny event. Co więcej, jako jedyne wydarzenie biznesowe tego typu w Polsce dedykowane właśnie przedstawicielom rynku eventowego, Targi Event służą integracji branży, wymianie doświadczeń i pozyskaniu wartościowej wiedzy na temat biznesu. Jak na prawdziwy event przystało przez dwa dni targów nie zabraknie też wspaniałych atrakcji dla zwiedzających, które dostarczą szeregu pomysłów na rozrywkowo-rekreacyjną część przygotowywanych wydarzeń. Mówiąc krótko, Targi Event to nieocenione źródło kompleksowej wiedzy dla organizatorów wszelakich imprez, dlatego warto tu być – mówi Bartosz Sosnowski, prezes MT Polska, organizatora Targów Event.
Nowinki technologiczne i atrakcje dla eventów
Na stoiskach podczas Targów Event blisko 100 wystawców zaprezentuje bogaty katalog produktów i usług służących kompleksowej organizacji w pełni profesjonalnych imprez. W tym roku po raz pierwszy zwiedzający będą mogli poznać możliwości City Games Creator, serwisu pozwalającego na projektowanie i rozgrywanie gier miejskich z wykorzystaniem aplikacji mobilnych. Ponadto swoje propozycje zaprezentuje też Zebra Projekt zajmująca się przygotowaniem i prowadzeniem gier miejskich dla organizacji, instytucji i firm. Nowością będzie oferta firmy Palarnie.pl, która tworzy ekologiczne, wolne od dymu strefy dla osób palących. Ciekawie zapowiada się stoisko firmy Ekipa Masująca, czyli strefa relaksu gdzie słuchając muzyki na słuchawkach firmy Silent pro będzie można skorzystać z masażu na specjalnych krzesłach. Przez dwa dni targów, oprócz atrakcji i rozwiązań eventowych na zwiedzających czekać będzie też szeroka oferta obiektów na eventy. Na stoisku prezentować się będzie m.in. stylizowana na staropolski zajazd Sielska Osada Firleje położona na skraju Lasów Książenickich, luksusowy Hotel Zamek na Skale usytuowany w samym sercu malowniczej Kotliny Kłodzkiej w otoczeniu Gór Złotych czy Restauracja Belvedere w Łazienkach Królewskich. Ponadto, zwiedzający będą też mogli dowiedzieć się więcej na temat Pałacu Romantycznego w Turznie koło Torunia, Hotelu Boss w Warszawie, Chochołowego Dworu z Jerzmanowic, a także Hotelu Spa Dom Zdrojowy położonego przy plaży w samym środku Półwyspu Helskiego i Hotelu Niebieskiego w Krakowie. Na targach nie zabraknie też takich firm jak BALTICON, lidera w wynajmie i sprzedaży kontenerów również eventowych, Design4Rent wynajmującej ciekawe meble design na różnorodne wydarzenia, Rednet Media, która organizuje m.in. znane targi z branży nieruchomości, a także EVENTROOM zapewniającej komfortową realizację techniczną imprez. W ramach Targów Event 2012 w konkursie przeznaczonym dla wystawców wyłonione zostaną też najlepsze oferty targowe w kategoriach technologie eventowe, atrakcje eventowe, hotele i obiekty eventowe, bar i catering oraz bezpieczeństwo i logistyka eventowa.
Wiedza o biznesie
W programie tegorocznych targów zaplanowano szereg spotkań i prelekcji, które stanowić będą cenną skarbnicę wiedzy na temat eventowego biznesu. Pierwszego dnia targów z inicjatywy Stowarzyszenia Branży Eventowej odbędzie się konferencja „Event = kasa. Czyli o pieniądzach w eventach” z udziałem polskich i międzynarodowych specjalistów. Będą oni dyskutować nt. zwrotu z inwestycji w eventach, optymalizacji kosztów w kryzysie, a także promocji regionu za pomocą imprez i branży eventowej na Litwie. Na bazie Niemiec z kolei omówiona zostanie współpraca między zleceniodawcami a organizatorami eventów, a Gdańsk posłuży za przykład w rozmowie o budżecie Biur Promocji Miast. Co więcej, ekspert z Euro RSCG Sensors poprowadzi spotkanie „Budowanie brand experience podczas eventów wizerunkowych”. Drugiego dnia targów poruszony zostanie temat ubezpieczeń imprez w trakcie konferencji organizowanej przez Mak On-line „Ubezpiecz event i śpij spokojnie”, a także marketingu zapachowego w ramach spotkania z cyklu Akademii Selekcjonera Eventmapa.pl zatytułowanego „Zapach udanego eventu”. Na koniec Stowarzyszenie Autorów ZAiKS podejmie zagadnienia związane z korzystaniem z utworów podczas eventów.
Event pełen show
Oprócz spotkań merytorycznych dostarczających wiedzy na temat eventów na zwiedzających targi czekać będzie wiele atrakcji. Zorganizowana zostanie m.in. wirtualna strefa game’ingowa Budda Play, w której znajdą się fascynujące gry komputerowe, konsole i wygodne poduszki. Pojawi się też wersja mobilna takiej strefy – Mobilny Lolobus, który doskonale sprawdzi się w trakcie eventów w plenerze. Podczas targów będzie można też zmierzyć się ze znanym polskim aktorem Robertem Moskwą w turnieju Rummikuba. Ciekawie zapowiada się też projekt szalonego naukowca FUNIVERISTY, czyli specjalne pokazy naukowe na różnorodne eventy, mobilna akademia golfa czy pokazy walk rycerskich. Poza tym nie zabraknie strategicznych gier miejskich, wspaniałych występów tanecznych oraz popisów kulinarnych i barmańskich. Te i inne atrakcje odbędą się na rozległej przestrzeni Networking Zone, podzielonej lodowym barem na strefę rozrywki Net oraz strefę stworzoną do rozmów biznesowych WORK. Co więcej, wiele interesujących wydarzeń odbędzie się też na scenie targowej. W programie m.in. taniec na szarfie prezentowany przez Grupę MultiVisual, która więcej popisów akrobatycznych pokaże na swoim stoisku. Zwiedzający obejrzą też gorący taniec – sambę brazylijską w wykonaniu grupy profesjonalnych tancerzy z Animacje Brasil Mix, a dzięki gwieździe Pin Up Candy – pokaz prawdziwej burleski. Poza tym Polskie Stowarzyszenie Walk Rycerskich postara się odtworzyć historię pokazując zwiedzającym pojedynki rycerskie. Na Targach Event 2012 rozdawane będą też zaproszenia na Skodę AutoLab – nowoczesne i przyjazne centrum bezpieczeństwa, gdzie dzięki ruchomym instalacjom można na żywo poznać zasady działania najnowszych systemów bezpieczeństwa, a w specjalnym laboratorium doświadczalnym sprawdzić, jak wygląda symulacja dachowania i hamowanie awaryjne. W tym roku wybrana zostanie również maskotka Targów EVENT. Stowarzyszenie Branży Eventowej i Międzynarodowe Targi Polska przygotowały bowiem konkurs na najciekawsze projekty maskotki, w którym do wygrania sią atrakcyjne nagrody.
Jak wziąć udział w wydarzeniu?
Osoby, które zarejestrowały się on-line są upoważnione do bezpłatnego zwiedzania Targów EVENT, a także V Międzynarodowych Targów Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel, które odbywać się będą równolegle w sąsiadującej hali. Rejestracji będzie można również dokonać na miejscu podczas trwania wydarzenia. Wówczas jednodniowy koszt uczestnictwa w Targach Event i Targach WorldHotel to 30 złotych.
Patroni i partnerzy Targów Event
Patronem strategicznym imprezy jest Stowarzyszenie Branży Eventowej. W gronie patronów merytorycznych z kolei znajdują się Związek Firm PR, Meeting Planner i Event Managers Club. Co więcej MICE Poland został tegorocznym partnerem branżowym Targów Event, a Proto.pl i Marketing przy Kawie objęli wydarzenie patronatem internetowym.
Więcej informacji na www.targievent.pl.
***
Spółka Międzynarodowe Targi Polska zarządza jednym z najnowocześniejszych obiektów targowo-kongresowo-eventowych w Polsce – Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska. Jest ono w pełni dostosowane do organizacji targów, zjazdów, konferencji i eventów (w tym bankietów, koncertów czy zawodów sportowych). Zastosowanie nowoczesnych rozwiązań, szerokie bramy rozładunkowe, specjalne podjazdy dla samochodów ciężarowych oraz bezsłupowa konstrukcja umożliwiają pełną swobodę adaptacyjną, nawet w przypadku niestandardowych aranżacji i skomplikowanych konstrukcji. Komfortowe warunki dla organizacji targów, eventów i spotkań biznesowych zapewniają także klimatyzowana hala, przestronny hol oraz nowoczesne zaplecze biurowo-konferencyjne. Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c to obiekt o powierzchni 15 200 mkw., z tego 10 000 mkw. stanowi hala wystawiennicza, 4 000 mkw. teren zewnętrzny, zaś 1 200 mkw. zajmują obiekty konferencyjno-biurowe.
Firma Międzynarodowe Targi Polska powstała w 1993 r. i pierwotnie zajmowała się organizacją targów. Od 2008 r. MT Polska jest operatorem centrum przy ul Marsa 56c.