Sieć Starwood Hotels and Resorts przedstawiła szczegóły swojej najnowszej promocji „Every Night Counts” w ramach której osoby podróżujące mogą zdobyć podwójne, a nawet potrójne punkty Starpoints w programie lojalnościowym SPG. Osoby, które zarejestrują się na stronie internetowej http://www.SPG.com/everynightcounts oraz zatrzymają się do 15 grudnia 2010 r. w jednym z 850 hoteli biorących udział w tej promocji, zbierają dodatkowe punkty od pierwszej nocy spędzonej w obiektach sieci:
* podwójne punkty przyznawane są za 9 noclegów w trakcie trwania promocji
* potrójne punkty za wszystkie pobyty powyżej 10 nocy w trakcie trwania promocji
Pobyty w ramach tej promocji nie muszą być jednorazowe, a liczba wykorzystanych nocy
w trakcie trwania oferty kumuluje się.
„Promocja SPG Every Night Counts jest bardzo atrakcyjna i oferuje naszym lojalnym klientom możliwość zdobycia dodatkowych punktów, które można wykorzystać na tak wiele sposobów i zamienić je nie tylko na pobyty hotelowe, ale również bilety lotnicze” – powiedział Chris Holdren, wiceprezes programu Starwood Preferred Guest.
Członkowie programu SPG mogą zarejestrować się na stronie SPG.com/everynightcounts od teraz do 31 października br. i zbierać punkty na pobyty do 15 grudnia br. Osoby, które nie są jeszcze członkami programu SPG mogą również korzystać z promocji, po uprzedniej rejestracji. Członkostwo w Starwood Preferred Guest nie wiąże się z żadnymi kosztami.
Promocja ta dostępna jest w 850 hotelach sieci Starwood, która zarządza obiektami 9 marek: Sheraton, Westin, W Hotels, St. Regis, Le Méridien, The Luxury Collection, Aloft, Four Points by Sheraton and Element.
O programie Starwood Preferred Guest
Wprowadzenie w 1999 roku programu SPG, znoszącego ograniczenia dotyczące blokowania dostępnych miejsc hotelowych było przełomowym rozwiązaniem, które wyznaczyło nowe standardy programów lojalnościowych. Dzięki stworzeniu programu skupiającego się na uczestnikach, SPG zaowocował powstaniem najbardziej uznanej i stałej bazy członków w obszarze hotelowych programów lojalnościowych. Wykorzystanie nowych technologii i nowatorskich kanałów komunikacji, takich jak SPG.com, SPG.com/flights, thelobby.com, SPG Check-In, i innych, zapewniło programowi SPG prowadzenie w branży.
Program gwarantujący brak ograniczeń co do liczby pokoi standardowych w ponad 940 obiektach i brak ograniczeń związanych z blokowaniem miejsc w setkach linii lotniczych, jak również oferujący jedyne w swoim rodzaju przeżycia poprzez program SPG Moments, okazał się wyjątkowo atrakcyjny dla wielu podróżujących i znacząco wpłynął na konkurencyjność sieci Starwood. Więcej informacji o programie Starwood Preferred Guest można znaleźć odwiedzając stronę www.SPG.com .
Sieć Starwood Hotels & Worldwide, Inc.
Starwood Hotels & Resorts Worldwide Inc. jest obecnie jedną z wiodących firm hotelarskich na świecie posiadającą 1000 obiektów w ponad 100 krajach i zatrudniającą 145 tysięcy osób. Starwood Hotels jest właścicielem, operatorem i zarządcą następujących hoteli, kurortów i rezydencji: St. Regis®, The Luxury Collection®, W®, Westin®, Le Méridien®, Sheraton®, Four Points® by Sheraton i wprowadzonych ostatnio marek AloftSM, and ElementSM. Starwood Hotels jest także właścicielem Starwood Vacatio Ownership Inc., jednej z pierwszych firm zarządzających wysokiej klasy posiadłościami wakacyjnymi. Więcej informacji dostępnych jest na stronie www.starwoodhotels.com