Warszawa, 4 lutego 2010 r. – Magazyn „Hotelarz” opublikował ranking „7 naj” podsumowujący najważniejsze wydarzenia roku 2009 w branży hotelarskiej.
W zestawieniu sieć Starwood Hotels & Resorts zarządzająca w Polsce hotelami marek Sheraton, Westin i Le Meridien Bristol otrzymała tytuł sieci roku.
Starwood doceniony został za najbardziej aktywne działania z zakresu marketingu i promocji, które w czasach kryzysu przyciągnęły turystów do Polski. Dodatkowo wyróżnione zostały plany inwestycyjne sieci w Polsce na 2010 r. – 11 milionów PLN na uatrakcyjnianie oferty obecnych hoteli sieci. Znaczna część tych środków zostanie przeznaczona na renowację zabytkowego hotelu sieci – Le Meridien Bristol. Redakcja magazynu Hotelarz komplementowała również otwarcie centrum konferencyjnego i spa w sopockim Sheratonie.
Ranking „7 naj” magazynu Hotelarz został opublikowany po raz pierwszy, a jego celem jest pokazanie najbardziej pozytywnych wydarzeń i zjawisk 2009 r., który dla branży hotelarskiej był wyjątkowo ciężki.
Sieć Starwood Hotels & Resorts posiada w Polsce 6 obiektów: hotele Sheraton w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Sopocie oraz w Warszawie – The Westin Warsaw i Le Meridien Bristol. Łącznie oferuje ponad 1500 pokoi i zatrudnia ponad 1100 osób.
Źródło: PR