Starwood Hotels rozdaje nagrody gościom, którzy zostają dłużej

„Więcej Nocy = Więcej Nagród od Starwood Preferred Guest®”. Nowa promocja sieci, w której goście mogą uzyskać podwójne, potrójne czy nawet poczwórne Starpoints w ponad 850 hotelach, biorących udział w tej globalnej ofercie.

                                 

Więcej Nocy = Więcej Nagród od Starwood Preferred Guest®”. Nowa promocja sieci,
w której goście mogą uzyskać podwójne, potrójne czy nawet poczwórne Starpoints w ponad 850 hotelach, biorących udział w tej globalnej ofercie.

Warszawa, 19 stycznia, 2010 r. – Starwood Hotels & Resorts Worldwide, Inc. (NYSE:HOT) realizuje swoje noworoczne postanowienie oferowania swoim gościom jeszcze większej liczby nagród za podróże w 2010 r. i wprowadza nową promocję w ramach programu lojanościowego Starwood Preferred Guest®(SPG). W nowej ofercie goście nocujący w hotelach sieci za każdy pobyt otrzymują podwójne, potrójne, czy nawet poczwórne punkty Starpoints® – ich liczba uzależniona jest długości pobytu.

Im dłużej goście zostają, tym więcej mogą zyskać: 

Za pobyt jedno lub dwudniowy, podróżni otrzymają podwójną liczbę Starpoints
Za pobyt trzydniowy, podróżni otrzymają potrójną liczbę Starpoints
Za pobyt czterodniowy lub więcej, podróżni otrzymają poczwórną liczbę Starpoints

Promocja Więcej Nocy = Więcej Nagród jest dostępna na pobyty w okresie do 15 kwietnia 2010 r. i nie ma ograniczeń co do liczby Starpoints, które podróżni mogą zgromadzić w tym okresie. W ofercie udział bierze ponad 850 hoteli sieci Starwood (marki: St. Regis®, The Luxury Collection®, W®, Westin®, Le Meridien®, Sheraton®, Four Points® by Sheraton, i niedawno otwarty Aloft®, i ElementSM) na całym świecie.

Aby wziąć udział w promocji obecni członkowie programu SPG muszą do 31 marca 2010 r. zarejestrować się na www.spg.com/morerewards. Podróżni, którzy nie są jeszcze członkami programu SPG mogą dołączyć do programu lojalnościowego SPG poprzez stronę internetową www.spg.com i zapoznać się z pełną ofertą. Przystąpienie do programu lojalnościowego jest darmowe, a Starpoints przysługują od pierwszego dnia członkostwa. 

Więcej Nocy=Więcej Nagród jest najnowszą promocją programu SPG mającą na celu nagradzanie osób często podróżujących. Zebrane w programie punkty Starpoints można wymieniać na wiele nagród m. in. darmowe noclegi, bilety lotnicze itp. Darmowe noclegi w ramach programu SPG zaczynają się już od 2,000 punktów, a bilety lotnicze w ponad 350 liniach lotniczych, już od10,000 Starpoints. Członkowie mogą też wymienić zgromadzone Starpoints na wejściówki VIP na najbardziej pożądane koncerty i przeżyć jedyne w swoim rodzaju emocje, dzięki aukcjom internetowym SPG Moments www.spg.com/moments.

O Starwood Hotels & Resorts Worldwide Inc.

Starwood Hotels & Resorts Worldwide, Inc. jest jedną z wiodących sieci hotelowych na świecie. Posiada 982 obiekty w ponad 100 krajach i zatrudnia 145,000 pracowników w swoich i zarządzanych obiektach. Starwood Hotels jest pełnomocnym właścicielem, operatorem i franczyzodawcą hoteli, resortów i rezydencji o poniższych międzynarodowych markach: St. Regis®, The Luxury Collection®, W®, Westin®, Le Meridien®, Sheraton®, Four Points® by Sheraton, i niedawno otwarty Aloft® i ElementSM. Więcej informacji można uzyskać na www.starwoodhotels.com

Źródło: PR 

Hotel jest położony w samym sercu Warszawy, zaledwie kilka kroków
od Pałacu Kultury i Nauki, centrów biznesowych, kulturalnych
i turystycznych, przy skrzyżowaniu głównych ulic Warszawy -
Marszałkowskiej i Alej Jerozolimskich.

Fabryka Wełny Hotel & Spa to wielofunkcyjny i nowoczesny obiekt konferencyjny położony
w samym sercu Pabianic,w malowniczej okolicy tuż pod Łodzią.
Stworzony dla gości ceniących sobie komfort, relaks jak również lubiących aktywnie spędzać czas. Hotel idealnie nadaje się do organizacji różnego rodzaju konferencji, szkoleń oraz spotkań biznesowych czy bankietów.

Kormoran Wellenes Medical SPA znajduje się w małej, zacisznej wsi Rowy. Niezwykłość tego miejsca to położenie - między wodami (rzeka, jezioro, morze ) a zielenią Słowińskiego Parku Narodowego. Kormoran to firma rodzinna, nie należąca do żadnej sieci hotelowej.