Strona internetowa dla małej firmy może być wykonana niewielkim kosztem

Budowa wizerunku firmy w internecie, to jeden z pierwszych kroków, które powinien podjąć przedsiębiorca, któremu zależy na zwiększaniu zysków ze swojego biznesu. Nie ważne czy firma zatrudnia sto osób, dwie czy żadnej. Powinna być widoczna w sieci. I kropka.

 

Strony internetowe to pewnego wizytówki firmy w sieci. A że wirtualna rzeczywistość coraz bardziej wciąga (nie tylko młodych, ale i starszych), to powinno nam zależeć na tym by być w tym świecie jak najbardziej rozpoznawalnym. Sposobów na to jest kilka. I niekoniecznie muszą wydrylować kieszenie.

 

Strona internetowa dla małej firmy. Jak ją zrobić?

Strona internetowa dla małej firmy może powstać w oparciu o proste i intuicyjne kreatory internetowe. Na ich podstawie można stworzyć prostą witrynę przedstawiającą profil działalności firmy. Inną możliwością jest założenie bloga (ale dla przedsiębiorstwa skoncentrowanego na przedstawieniu głównego profilu swojej działalności nie będzie to dobre rozwiązanie). Innym rozwiązaniem jest skorzystanie z darmowego oprogramowania do tworzenia stron jak WordPress. W tym przypadku jednak przyda się chociaż minimalna wiedza na temat tworzenia stron www lub wsparcie agencji reklamowej, która dzięki wykorzystaniu gotowych szablonów może zmniejszyć koszty realizacji zadania. Najtańszą formą zaistnienia w internecie jest założeniu fanpage na Facebooku, ale przedstawienie czytelnej i konkretnej oferty firmy są tutaj dość okrojone.

 

 

Strona internetowa firmy budowlanej będzie inna niż dla restauracji

To w jaki sposób zbudować witrynę www zależy od profilu firmy. Strona internetowa firmy budowlanej (nawet małej) powinna skupić się na przedstawieniu innych informacji niż strona internetowa dla kosmetyczki czy restauracji. Ta pierwsza będzie koncentrowała się na przedstawieniu dotychczasowych realizacji i swoich referencji. Stąd też istotnym elementem będzie zamieszczenie galerii zdjęć, relacji z przeprowadzonych zleceń etc. W przypadku usług gastronomicznych ważne będzie czytelne menu i możliwość zamawiania jedzenia online. „Smaczku” dodadzą także kuszące zdjęcia serwowanych potraw. Z kolei strona dla kosmetyczki powinna przedstawiać zarówno dotychczasowe realizacje, cennik, ale też umożliwiać rezerwację wizyty przez internet.

 

Stworzenie strony internetowej to konieczność. Nie musi jednak być kosztowna inwestycja. Nawet jeśli zdecydujemy się na wsparcie specjalistów z agencji marketingowej, to korzystając z gotowych szablonów i oprogramowania nie musimy dużo zapłacić. Zaś zyski, które wygeneruje posiadania wizytówki w internecie, powinny nam wynagrodzić poniesione koszty z nawiązką.

 

Haston City Hotel to obiekt biznesowy znajdujący się w malowniczej okolicy, przy głównej drodze wyjazdowej w kierunku Poznania, między Obwodnicą Śródmiejską, a Autostradową Obwodnicą Wrocławia. Położenie Hotelu sprawia, że osoby odwiedzające Wrocław mają nadzwyczaj dogodny dojazd. Hotel proponuje 111 nowoczesnych, dźwiękoszczelnych i klimatyzowanych pokoi z bezpłatnym dostępem do Internetu. Haston City Hotel jest także doskonałym miejscem dla różnego rodzaju spotkań biznesowych i kongresów.

Znajdujący się na toruńskiej starówce Hotel Bulwar to 4-gwiazdkowy obiekt położony bezpośrednio przy Bulwarze Filadelfijskim nad Wisłą. W ciągu kilku minut z hotelu dojść można do Muzeum Piernika czy ścisłego centrum starówki. Historia Hotelu Bulwar sięga XIX wieku. Wnętrza są klimatyczne i łączą nowoczesność z historycznym charakterem miejsca.

Malowniczo położony nad brzegiem jeziora, w otulinie Mazurskiego Parku Krajobrazowego czterogwiazdkowy Hotel Robert’s Port Lake Resort & SPA jest idealnym miejscem wypoczynku na Mazurach.

Wygodne, klimatyzowane pokoje, wyśmienita kuchnia, restauracja z przeszkloną podłogą z widokiem na basen i panoramicznym widokiem na jezioro, przestronne i doskonale wyposażone sale szkoleniowe, ciekawe możliwości spędzania wolnego czasu oraz teren otoczony zielenią i lasami będą gwarancją udanego pobytu.