TETA AIR odmieni także Twój biznes
Postępująca cyfryzacja dotyczy nie tylko tych osób, dla których komputer stanowi podstawowe narzędzie pracy. Proces ten obejmuje przede wszystkim pracowników kadrowo-płacowych, zatrudnianych w każdym dużym przedsiębiorstwie z dowolnego sektora handlu, usług bądź przemysłu.
Dokładny zakres obowiązków specjalistów działu HR & Payroll jest zależny od specyfiki branży, w której działa firma. Jednakże, niezależnie od świadczonych przez przedsiębiorstwo usług, pracownicy kadrowo-płacowi są odpowiedzialni za szereg kluczowych działań. Należy do nich m.in:
-
wyliczanie należnego wynagrodzenia, powiększonego o ewentualne nadgodziny i premie,
-
nadzór nad obecnością w pracy i opracowanie grafików,
-
obsługa wniosków urlopowych i zwolnień lekarskich,
-
opłacanie należnych składek zdrowotnych i emerytalnych,
-
wystawianie świadectw pracy oraz PIT-ów.
Powyższe działania stanowią wspólny mianownik podstawowych obowiązków specjalistów kadrowo-płacowych. Lista ta nierzadko rozbudowana jest o czynności, związane ze specyfiką poszczególnych branż. Aby ułatwić pracę działu HR & Payroll, warto zainwestować w wielofunkcyjne narzędzie, które będzie w stanie scalić możliwości kilku typów oprogramowania.
Nie zapominaj o pracy zdalnej
TETA Air – Rozwiązanie HR stworzone do obsługi kadrowo-płacowej
Coraz więcej firm, których pracownicy nie muszą wykonywać swoich obowiązków w siedzibie przedsiębiorstwa, decyduje się na udostępnienie możliwości pracy zdalnej. Korzyści z nią związane dalece wykraczają poza możliwość pracy o ruchomych godzinach w zaciszu swoich czterech kątów.
Należy jednak pamiętać, że tego rodzaju rozluźnienie procedur w obrębie firmy wiąże się z pewnymi komplikacjami dla pracowników kadr i płac. Najczęściej spowodowane są one różnicami pomiędzy godzinami pracy poszczególnych pracowników.
TETA AIR to samoobsługowy system HR
W sytuacji, w której jeden z pracowników preferuje rozpoczęcie pracy zdalnej od godziny 6:00, a drugi od 10:00, ich wspólne okienko czasowe wynosi zaledwie 4 godziny. Czas ten mógłby nie wystarczyć do realizacji skomplikowanych procesów, wymagających kilkukrotnej wymiany danych między specjalistą a pracownikiem HR & Payroll. Na szczęście, problem ten eliminują systemy oparte o rozwiązania chmurowe.
Pracownik, który posiada założone konto w systemie, może błyskawicznie przesłać wniosek do działu kadr i płac. Informacja na temat procesu dotrze do właściwego specjalisty w ułamku sekundy – krócej, niż trwa odsunięcie krzesła od biurka.
Odpowiednio wdrożony system stanowi gwarant błyskawicznej i bezpiecznej komunikacji, w której żaden ważny dokument nie zsunie się z blatu, nie zostanie omyłkowo wyrzucony ani nie będzie czekał na formalny podpis. Postaw na TETA AIR, zaoszczędź cenny czas swoich pracowników i przekonaj się, że Twoje przedsiębiorstwo może działać jeszcze sprawniej niż do tej pory.
Znajdziesz nas pod adresem: ul. Powstańców Śląskich 7a, 53-332 Wrocław
lub na naszej stronie: www.Teta-Air.pl
Źródło: TETA Air – Rozwiązanie HR stworzone do obsługi kadrowo-płacowej